افزایش ۲۵ درصدی قیمت شوینده‌‌ها

فردای کرمان – گروه اقتصاد: معاون صنایع عمومی وزارت صمت از افزایش ۲۵ درصدی قیمت برخی از محصولات شوینده با مجوز سازمان حمایت خبر داد و گفت:«با توجه به افزایش مواد اولیۀ واردتی برای واحدهای تولیدی،براساس تعاملات صورت گرفته قرار شده است برای آن دسته از کالاهایی که با افزایش مواد اولیۀ وارداتی روبه‌رو هستند […]

فردای کرمان – گروه اقتصاد: معاون صنایع عمومی وزارت صمت از افزایش ۲۵ درصدی قیمت برخی از محصولات شوینده با مجوز سازمان حمایت خبر داد و گفت:«با توجه به افزایش مواد اولیۀ واردتی برای واحدهای تولیدی،براساس تعاملات صورت گرفته قرار شده است برای آن دسته از کالاهایی که با افزایش مواد اولیۀ وارداتی روبه‌رو هستند متوسط افزایش ۱۰ تا ۲۵ درصدی اعمال شود. البته دیگر کالاها با همان قیمت ثابت در حال عرضه است».

محمدمهدی برادران با بیان اینکه در حال حاضر بازار مواد شوینده رقابتی شده است،افزود:«اگر واحدها افزایش قیمت نامتعارفی را اعمال کردند حتما از طریق سامانۀ ۱۲۴ اطلاعات لازم به مراجع مربوطه داده شود».

به گزارش فردای کرمان به نقل از تسنیم سراسری،معاون وزیر صمت بیان کرد:«در حوزه‌های مختلف،اولویت ما تأمین نیاز‌های بازار است البته در بخش شوینده‌ها در دو ماه نخست سال شاهد افزایش تولید نیز بوده‌ایم. اما یک مقدار با عدم عرضۀ محصولات به بازار مواجه شدیم که با برگزاری جلساتی با برخی از شرکت‌ها موضوع عدم عرضه به بازار رفع شده است».

برادران افزود:«در برخی از محصولات صنایع شوینده،شاهد افزایش قیمت بودیم که با اخذ مجوز از سازمان حمایت،قیمت‌ها در حد معمول اصلاح و کاهش پیدا کرده است».

وی تأکید کرد:«مردم در مقابل بازار هیجانی مقاومت کنند چراکه به مقدار کافی کالا موجود است و دغدغه‌ای برای تأمین کالای مورد نیاز خود نداشته باشند. حتی اگر خرید کالا را با زمان‌بندی انجام دهند تولیدکنندگان مجبور به کاهش قیمت بیشتر هم خواهند شد». /پ




افزایش ۲۵ درصدی قیمت شوینده‌‌ها

منبع:خبر کرمان
?

افزایش ۲۵ درصدی قیمت شوینده‌‌ها

:اخبار استان کرمان – اقتصادی