افزایش ۲۳ درصدی ورود خودرو به رفسنجان در نوروز امسال

فت فتو/کرمان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان رفسنجان از افزایش ۲۳ درصدی خودروهای ورودی به شهرستان رفسنجان به نسبت مشابه سال گذشته خبر داد. یوسف محمدی‌سادات در گفت‌وگو با فت فتو اظهار کرد: با توجه به کاهش نسبی شیوع کرونا در کشور در چند روز گذشته شاهد افزایش ورود خودرو با […]

فت فتو/کرمان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان رفسنجان از افزایش ۲۳ درصدی خودروهای ورودی به شهرستان رفسنجان به نسبت مشابه سال گذشته خبر داد.

یوسف محمدی‌سادات در گفت‌وگو با فت فتو اظهار کرد: با توجه به کاهش نسبی شیوع کرونا در کشور در چند روز گذشته شاهد افزایش ورود خودرو با پلاک‌های غیربومی به رفسنجان بودیم.

وی با بیان اینکه در روزهای گذشته ورود خودرو به رفسنجان با افزایش مواجه شده است، افزود: از ۲۵ اسفندماه تا امروز چهار فروردین بیش از ۲۰۰ هزار خودرو از مبادی ورودی مختلف وارد رفسنجان شده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رفسنجان بیشترین میزان ورودی خودرو به رفسنجان را در محور انار به رفسنجان ومحورسرچشمه به رفسنجان معرفی و اظهار کرد: در چند روز گذشته همچنین بیش از ۲۳۰ هزار وسیله نقلیه از شهرستان رفسنجان خارج شده است.

محمدی با اشاره به تفکیک خودروهای ورودی در محورهای مواصلاتی رفسنجان، خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون، در محور باغین به رفسنجان ۴۱ هزار و ۲۴۸ خودرو وارد رفسنجان شده که نسبت به سال گذشته ۲۶ درصد کمتر بوده است، در محور انار به رفسنجان ۶۰ هزار و ۳۶۱ دستگاه خودرو وارد رفسنجان شده که نسبت به سال گذشته ۶۲درصد رشد دارد،درمحورسرچشمه به رفسنجان۲۸هزارو۶۹۶دستگاه خودروواردشده که۶۳ در صد رشددارد.محور نوق به رفسنجان ۳۷ هزار و ۹۸دستگاه خودرو وارد شده که ۱۲ درصد کمتر از مدت مشابه سال قبل بوده است، همچنین از محور زرند به رفسنجان ۳۰ هزار و ۲۹۰ دستگاه خودرو وارد رفسنجان شده که ۱۶ درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رفسنجان ادامه داد: طی این مدت همچنین در محور رفسنجان به باغین ۷۶ هزار و ۵۹۰ دستگاه تردد داشته اند که ۱۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است، در محور رفسنجان به انار ۵۶ هزار و ۶۲۵ خودرو تردد کرده که ۲۳درصد رشد را نشان می دهد، در محور رفسنجان به نوق نیز ۳۹ هزار و ۲۳۹ دستگاه خودرو تردد کرده که هفت دهم درصد کمتر از سال گذشته بوده است.

محمدی بیان کرد: در محور رفسنجان به سرچشمه نیز ۳۸ هزار و ۶۰۰ خودرو تردد داشته که چهار دهم درصد رشد را نشان می دهد و در محور رفسنجان به زرند نیز ۲۹ هزار و ۶۲۱ خودرو تردد کرده که ۱۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد را نشان می دهد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رفسنجان تصریح کرد: در مجموع حجم خودروهای ورودی به شهرستان رفسنجان به نسبت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد افزایش دارد.

وی با بیان اینکه طرح نوروزی اداره راهداری رفسنجان از ۲۵ اسفند آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد، عنوان کرد: طرح نوروزی در این شهرستان به بهترین نحو ممکن در حال انجام است و در این ایام کشیک نوروزی را داریم و همکاران ما روزانه از ۷ صبح تا ۲۰ شب به گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی رفسنجان می‌پردازند و امور راهداری را پیگیری می کنند.

محمدی در پایان به رانندگان توصیه کرد با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا در روزهای آغازین سال نو خدایی نکرده با یک غفلت خانواده‌ای عزادار نشود.

انتهای پیام




افزایش ۲۳ درصدی ورود خودرو به رفسنجان در نوروز امسال

منبع: ایـسنا
? افزایش ۲۳ درصدی ورود خودرو به رفسنجان در نوروز امسال