افزایش ۴۰ درصدی کشفیات سلاح پلیس کرمان

سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان با اشاره به کشف هزارو۹۳۶ قبضه سلاح جنگی و شکاری از ابتدای سال تا کنون از افزایش ۴۰ درصدی عملکرد پلیس استان در این زمینه خبر داد. به گزارش فت فتو سردار”عبدالرضا ناظری”در آیین جمع بندی و نمایش دستاوردهای طرح اخیر جمع آوری سلاح و مهمات که با حضور […]

سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان با اشاره به کشف هزارو۹۳۶ قبضه سلاح جنگی و شکاری از ابتدای سال تا کنون از افزایش ۴۰ درصدی عملکرد پلیس استان در این زمینه خبر داد.

به گزارش فت فتو سردار”عبدالرضا ناظری”در آیین جمع بندی و نمایش دستاوردهای طرح اخیر جمع آوری سلاح و مهمات که با حضور مسئولان قضائی همراه بود بیان داشت: بر کسی پوشیده نیست که دسترسی به سلاح و مهمات ممنوعه در به هم خوردن امنیت و آرامش عمومی و وقوع بسیاری از جرایم همچون نزاع و درگیری ها، قتل، گروگانگیری و دیگر جرایم خشن نقش دارد از اینرو کشف سلاح های غیرمجاز و ممنوعه یکی از ماموریت های مهم پلیس است.

وی افزود: در همین رابطه در اجرای طرح اخیر جمع آوری سلاح و مهمات، ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان کهنوج با اشرافیت اطلاعاتی از ورود یک محموله سنگین سلاح و مهمات جنگی از مرزهای شرقی به جنوب استان مطلع و با توقیف یک دستگاه خودرو ۱۶قبضه کلت کمری و ۳۲ تیغه خشاب کشف کردند.

سردار”ناظری” بیان کرد: در همین راستا با رصد اطلاعاتی و پی جویی های تخصصی ماموران پلیس سراسر استان و با اجرای چندین طرح از ابتدای سال تا کنون هزارو۹۳۶ قبضه سلاح جنگی و شکاری در نقاط مختلف استان کشف و عاملان قدرت نمایی و تیراندازی در معابر، نزاع ها یا جشن های عروسی نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به افزایش۴۰ درصدی کشفیات سلاح طی سال جاری یادآور شد: ۶۲۶ قبضه از این تعداد سلاح نیز از مهرماه سال جاری تاکنون یعنی در بازه وقوع اغتشاشات اخیر کشف شده اند که عدد و رقم کشف این تعداد سلاح در این بازه زمانی بسیار معنادار و نشانگر یک هجمه همه جانبه از سوی ایادی دشمن برای ضربه به امنیت میهن عزیزمان است.

انتهای پیام/ تاج الدینی




افزایش ۴۰ درصدی کشفیات سلاح پلیس کرمان

منبع:آرمـان
? افزایش ۴۰ درصدی کشفیات سلاح پلیس کرمان