افزایش ۳۳ درصدی جمعیت سالمندان جیرفت ظرف ۳۰ سال آینده

کرمان – رئیس بهزیستی جیرفت اعلام کرد که ظرف ۳۰ سال آینده جمعیت سالمندان این شهرستان ۳۳ درصد افزایش می‌یابد. به گزارش فت فتو، محمد رضانژاد ظهر یکشنبه در نشست شورای سالمندان شهرستان جیرفت به افزایش ۳۳ درصدی جمعیت سالمندان در ۳۰ سال آینده اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر جمعیت سالمندان شهرستان […]

کرمان – رئیس بهزیستی جیرفت اعلام کرد که ظرف ۳۰ سال آینده جمعیت سالمندان این شهرستان ۳۳ درصد افزایش می‌یابد.

به گزارش فت فتو، محمد رضانژاد ظهر یکشنبه در نشست شورای سالمندان شهرستان جیرفت به افزایش ۳۳ درصدی جمعیت سالمندان در ۳۰ سال آینده اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر جمعیت سالمندان شهرستان جیرفت حدود ۲۱ هزار نفر است که مطابق آمار با افزایش حدود یک هزار نفری جمعیت سالمند در شش ماهه اول سال جاری در این شهرستان روبرو بوده‌ایم.

وی با توجه به حساسیت دوران سالمندی و رسیدگی و توجه به قشر سالمند خواستار همکاری و حضور منظم اعضای شورا در جلسات و احساس مسئولیت در قبال وظایف محوله در برنامه عملیاتی شهرستان برای پیشبرد اهداف سند ملی سالمندان شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار جیرفت هم در این نشست گفت: توجه به دوران سالمندی و ارتقا کیفیت زندگی سالمندان بسیار اهمیت دارد.

میثم ابوسعیدی گفت: شیوه زندگی سالم در تمامی ابعاد و سازگاری سالمند با دوران سالمندی و نهایتاً دستیابی سالمند به یک زندگی سالم و موفق با حفظ کارایی، جایگاه و مشارکت اجتماعی، استقلال، منزلت، کرامت، عزت و اجتناب یا به تعویق انداختن بیماری، وابستگی، تنهایی و جداماندگی، اجتناب از نا امیدی، بی انگیزگی، اجتناب از تحقیر و تبعیض در سالمندان ارتباط مستقیم دارد.

کد خبر ۵۳۲۳۹۶۰




افزایش ۳۳ درصدی جمعیت سالمندان جیرفت ظرف ۳۰ سال آینده

منبع:مــهر
? افزایش ۳۳ درصدی جمعیت سالمندان جیرفت ظرف ۳۰ سال آینده