افزایش گرما، احتمال قطع برق و درخواست امام‌جمعه جیرفت

جیرفت – فت فتو – امام جمعه جیرفت گفت: به علت شدت گرما مصرف برق در شهرستان فوق العاده بالا رفته و این امر باعث نگرانی مردم و مسئولان شده است. به گزارش روز دوشنبه فت فتو به نقل از دفتر امام جمعه جیرفت، حجت الاسلام میثم تارم افزود: در روز های قبل شاهد مصرف […]

جیرفت – فت فتو – امام جمعه جیرفت گفت: به علت شدت گرما مصرف برق در شهرستان فوق العاده بالا رفته و این امر باعث نگرانی مردم و مسئولان شده است.

به گزارش روز دوشنبه فت فتو به نقل از دفتر امام جمعه جیرفت، حجت الاسلام میثم تارم افزود: در روز های قبل شاهد مصرف گسترده برق در سطح شهرستان بودیم و اگر وضعیت مانند روزهای قبل ادامه پیدا کند احتمال قطعی و خاموشی خیلی زیاد است. 

امام جمعه جیرفت ضمن توصیه به صرفه جویی در مصرف برق اظهار کرد: از همه شهروندان تقاضا داریم در صرفه جویی برق اهتمام ویژه داشته باشند. 

درخواست تعطیلی ادارات در پنجشنبه

وی ضمن تذکر به دستگاه های اجرایی گفت: در هفته جاری روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه شدت گرمی هوا بالاست و از ادارات درخواست داریم در مصرف برق رعایت شود. 

حجت الاسلام تارم ادامه داد: البته با توجه به این بحران و تعطیلی روز عید غدیر مقداری در صرفه جویی کمک می‌کند اما از استاندار کرمان و فرماندار جیرفت درخواست داریم در صورت امکان بررسی کنند که پنجشنبه هفته جاری ادارات تعطیل شود و اگر این کار امکان پذیر باشد از بار ترافیک برق کاسته خواهد شد.

به گزارش فت فتو قطع برق طی روزهای جمعه و شنبه در جیرفت سبب اعتراض شهروندان شده بود و مدیران برق منطقه ای نیز علت را مشکل فنی بیان کرده بودند.




افزایش گرما، احتمال قطع برق و درخواست امام‌جمعه جیرفت

منبع: ایرنـا
? افزایش گرما، احتمال قطع برق و درخواست امام‌جمعه جیرفت