افزایش نیروی انسانی و تجهیزات سخت‌افزاری آتش‌نشانی در کرمان

کرمان- شهردار کرمان گفت: در این دورۀ مدیریت شهری، علاوه بر جذب نیروی انسانی برای آتش‌نشانی، در حوزۀ بهبود شرایط سخت‌افزاری و ماشین آلات نیز اتفاقات خوبی رقم خورده است. به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، سعید شعرباف با اشاره به عقب‌افتادگی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان در […]

کرمان- شهردار کرمان گفت: در این دورۀ مدیریت شهری، علاوه بر جذب نیروی انسانی برای آتش‌نشانی، در حوزۀ بهبود شرایط سخت‌افزاری و ماشین آلات نیز اتفاقات خوبی رقم خورده است.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، سعید شعرباف با اشاره به عقب‌افتادگی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان در دو حوزۀ کمبود نیروی انسانی و تجهیزات شخصی و سخت‌افزاری آتش‌نشانان گفت: در این دورۀ مدیریت شهری، علاوه بر جذب نیروی انسانی برای آتش‌نشانی، در حوزۀ سخت‌افزاری نیز اتفاقات خوبی رقم خورده و علاوه بر خرید تجهیزات شخصی، بخشی از ماشین‌آلات آتش‌نشانی نیز خریداری شده و این روند همچنان ادامه دارد.

وی ضمن شادباش روز آتش‌نشان و گرامی‌داشت یاد همۀ شهدا، به رشادت «شهید اورنگی»، آخرین شهید آتش‌نشانی که روزهای اخیر جان خود را برای نجات یکی از برادران افغانستانی از دست داد، اشاره کرد و گفت: خوشبختانه آتش‌نشانی شهرداری کرمان، یکی از مجموعه‌های متخصص در جنوب‌شرق ایران است.

شعرباف به فرهنگ‌سازی موضوعات آتش‌نشانی نیز اشاره کرد و گفت: آتش‌نشانی شهرداری کرمان با برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های مختلف، ارتباط با کودکان و نوجوانان و فرهنگ‌سازی در حوزه ایمنی و آتش‌نشانی، تلاش می‌کند موضوعات آتش‌نشانی را عمومی کرده و به دل جامعه بیاورد.

شهردار کرمان، به بررسی وضعیت ساختمان‌های ناایمن نیز اشاره کرد و با بیان اینکه برخی از اماکن شهر دچار مشکلات ایمنی هستند، گفت: این اماکن با کمک متخصصان آتش‌نشانی شناسایی و به مسئولان مربوطه معرفی شده و پیگیر هستیم با هرگونه خطری که مردم را تهدید می‌کند، به‌طور جدی مقابله کنیم.

به مناسبت هفتم مهرماه، اجرای رژه موتوری آتش‌نشانی در آئین میثاق آتش‌نشانان با شهدا در گلزار شهدای کرمان و در جوار مرقد مطهر سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، برگزار شد.

کد خبر ۵۸۹۸۶۲۴




افزایش نیروی انسانی و تجهیزات سخت‌افزاری آتش‌نشانی در کرمان

منبع: مــهر
? افزایش نیروی انسانی و تجهیزات سخت‌افزاری آتش‌نشانی در کرمان