افزایش قیمت هر قوطی رب به ۴۵ هزار تومان

فردای کرمان – گروه اقتصاد: معاون وزیر جهاد کشاورزی در نامه‌ای اعلام کرد که با توجه به جلسات برگزار شده با تولیدکنندگان عمده و سندیکای صنایع کنسرو ایران و با در نظر گرفتن افزایش هزینه‌های تولید،با افزایش قیمت مصرف‌کنندۀ رب گوجه‌فرنگی در چارچوب ضوابط و مقررات آن سازمان موافقت می‌کند. عباس عسکرزاده در این نامه […]

فردای کرمان – گروه اقتصاد: معاون وزیر جهاد کشاورزی در نامه‌ای اعلام کرد که با توجه به جلسات برگزار شده با تولیدکنندگان عمده و سندیکای صنایع کنسرو ایران و با در نظر گرفتن افزایش هزینه‌های تولید،با افزایش قیمت مصرف‌کنندۀ رب گوجه‌فرنگی در چارچوب ضوابط و مقررات آن سازمان موافقت می‌کند.

عباس عسکرزاده در این نامه که به سازمان حمایت ارسال شده،با افزایش قیمت رب گوجه‌فرنگی به ۴۵ هزار تومان موافقت کرده است.

پیش از این قیمت هر قوطی رب گوجه‌فرنگی ۸۰۰ گرمی ۳۵ تا ۳۹ هزار تومان بود.

به گزارش فردای کرمان به نقل از ایسنا سراسری،در متن نامۀ عباس عسکرزاده،معاون وزیر جهاد کشاورزی به بیک‌زاده سرپرست سازمان حمایت آمده است:

«احتراما،پیرو نامۀ شمارۀ ۱۴۰۱/۵۰۰/۲۲۲۸۴ در تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ دربارۀ موضوع تعیین قیمت رب گوجه‌فرنگی،به استناد مصوبۀ بیست‌ونهمین جلسۀ ستاد تنظیم بازار کشور و همچنین با توجه به جلسات برگزار شده با تولیدکنندگان عمده و سندیکای صنایع کنسرو ایران،با در نظر گرفتن افزایش هزینه‌های تولید،با افزایش قیمت مصرف‌کنندۀ رب گوجه‌فرنگی در چارچوب ضوابط و مقررات آن سازمان موافقت می‌کند.

لذا ضمن ارسال نامۀ شمارۀ س/۴۶۵۳ تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۴ سندیکای صنایع کنسرو ایران در خصوص قیمت مصرف‌کننده (۴۵۰۰۰۰ ریال)،خواهشمند است در راستای حفظ آرامش بازار و تداوم عرضۀ کالا مقرر فرمایید با قید فوریت اقدامات لازم مبذول گردد». /پ




افزایش قیمت هر قوطی رب به ۴۵ هزار تومان

منبع:خبر کرمان
?

افزایش قیمت هر قوطی رب به ۴۵ هزار تومان

:اخبار استان کرمان – اقتصادی