افزایش بودجه شهرداری انار به ۴۳ میلیارد تومان در سال جاری

فت فتو/کرمان شهردار انار از افزایش بودجه شهرداری انار به ۴۳ میلیارد تومان در سال جاری خبر داد. به گزارش فت فتو، علیرضا عبدالرضایی ظهر امروز ۲۸ اردیبهشت در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن قدردانی و تشکر از توجه ویژه خبرنگاران نسبت به موضوعات شهری اظهار کرد: رسالت خبرنگاران آگاهی‌بخشی، اطلاع‌رسانی، انتقاد، شفاف‌سازی و […]

فت فتو/کرمان شهردار انار از افزایش بودجه شهرداری انار به ۴۳ میلیارد تومان در سال جاری خبر داد.

به گزارش فت فتو، علیرضا عبدالرضایی ظهر امروز ۲۸ اردیبهشت در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن قدردانی و تشکر از توجه ویژه خبرنگاران نسبت به موضوعات شهری اظهار کرد: رسالت خبرنگاران آگاهی‌بخشی، اطلاع‌رسانی، انتقاد، شفاف‌سازی و انعکاس صدای مردم می باشد. 

وی ساماندهی فضای سبز شهری و توسعه آن، تأمین روشنایی میدان امام علی(ع)، بلوار سردار صابری و نصب علائم هشدار دهنده، استفاده از طرح و ایده جوانان خلاق در زیباسازی شهری و برنامه ریزی جهت توسعه شهر از جمله برنامه های اجرایی شهرداری برشمرد و اولویت اصلی فعالیت را آسفالت معابر دانست.

عبدالرضایی در خصوص بریدگی بلوار امام رضا(ع) گفت: ایجاد بریدگی فوق پس از کارشناسی توسط شورا ترافیک صورت گرفته و تسریع و سهولت در تردد شهروندان و ایمنی عبور و مرور مد نظر بوده است.

شهردار انار در خصوص افتتاح پروژه های عمرانی، تصریح کرد: عملیات عمرانی بوستان شهدای غدیر پایان یافته و در حال نصب چراغ و آماده سازی فضای سبز می باشیم و پس از تکمیل نهایی بوستان ابان در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح هر دو بوستان به صورت همزمان خواهیم بود.

عبدالرضایی خاطرنشان کرد: اولویت بندی معابر خاکی و فرسوده در شهرک سجادیه و شهرک علی ابن الحسین، بلوار بهشتی، بلوار آزادگان و خیابان رازی صورت گرفته که مجموعاً در سال جاری در حدود ۹۰ هزار مترمربع معابر سطح شهر آسفالت خواهد شد و آسفالت ورودی بلوار خلیج فارس تا چند روز آینده آغاز خواهد شد.

عبدالرضایی با اشاره به افزایش بودجه ۲۵ میلیاردی سال ۱۴۰۰ به ۴۳ میلیارد در سال ۱۴۰۱ بیان کرد: با توجه به اینکه بودجه بندی امسال با در نظر گرفتن کلیه اولویت ها در زمینه های عمرانی، خدماتی و فرهنگی تنظیم گشته است با همت همکاران اقدامات مطلوبی در محیط شهری صورت خواهد گرفت.

در پایان این نشست خبری، به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی از اصحاب رسانه قدردانی و تجلیل شد.

انتهای پیام




افزایش بودجه شهرداری انار به ۴۳ میلیارد تومان در سال جاری

منبع: ایـسنا
? افزایش بودجه شهرداری انار به ۴۳ میلیارد تومان در سال جاری