افزایش ابر و بارش‌های رگباری در راه کرمان/هوا سردتر می‌شود

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان کرمان افزایش ابر و بارش‌های رگباری در روزهای پایانی هفته برای مناطقی از استان کرمان پیش‌بینی می‌شود. به گزارش فت فتو از کرمان، بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان کرمان طبق بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی پدیدۀ غالب در سطح استان افزایش ابر است و در روزهای پایانی هفته […]


طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان کرمان افزایش ابر و بارش‌های رگباری در روزهای پایانی هفته برای مناطقی از استان کرمان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش فت فتو از کرمان، بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان کرمان طبق بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی پدیدۀ غالب در سطح استان افزایش ابر است و در روزهای پایانی هفته بارش‌های رگباری و پراکنده بالاخص در ارتفاعات جنوبی و جنوب غرب استان دور از انتظار نیست.

بر اساس این گزارش از روز جمعه وزش باد در مناطق شرقی و جنوب‌شرق نیز شدت می‌یابد که موجب کاهش دید افقی و احتمال افزایش غلظت ریزگردها در این مناطق خواهد شد.

از نظر دمایی از روز شنبه تا اواخر هفتۀ آینده روند کاهشی دما در شمال و غرب استان پیش‌بینی می‌شود که طی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه بیشترین میزان کاهش دما در این دوره رخ خواهد داد.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب





افزایش ابر و بارش‌های رگباری در راه کرمان/هوا سردتر می‌شود

منبع:فــارس
? افزایش ابر و بارش‌های رگباری در راه کرمان/هوا سردتر می‌شود