افرادی شبانه‌روز نخوابیدند تا آب به خانه مردم برسد

استاندار کرمان گفت: در تامین آب و برق به‌علت گرمای هوا در تابستان جاری با مشکلاتی مواجه بودیم و افرادی شبانه‌روز نخوابیدند تا آب به خانه مردم برسد. به گزارش خبرگزا ی فارس از کرمان، محمدمهدی فداکار شامگاه سه‌شنبه ۷ شهریور ماه در آیین افتتاح نمایشگاه روایت پیشرفت اظهار کرد: هفته دولت فرصتی‌ست که زحمات […]


استاندار کرمان گفت: در تامین آب و برق به‌علت گرمای هوا در تابستان جاری با مشکلاتی مواجه بودیم و افرادی شبانه‌روز نخوابیدند تا آب به خانه مردم برسد.

به گزارش خبرگزا ی فارس از کرمان، محمدمهدی فداکار شامگاه سه‌شنبه ۷ شهریور ماه در آیین افتتاح نمایشگاه روایت پیشرفت اظهار کرد: هفته دولت فرصتی‌ست که زحمات دولتی‌ها به مردم گزارش شود.

وی بیان داشت: در تامین آب و برق به‌علت گرمای هوا با مشکلاتی مواجه بودیم و افرادی شبانه‌روز نخوابیدند تا آب به خانه مردم برسد.

استاندار کرمان از خدمت‌رسانی در مناطق صعب‌العبور و بیابان‌ها برای رفع مشکلات ناشی از حوادث غیرمترقبه مانند توفان‌های سهمگین سخن به‌میان آورد و افزود: با روایت خدمات صورت گرفته در حوزه آب و برق شاهد فرهنگسازی بیشتر  در راستای استفاده بهینه انرژی خواهیم بود.

فداکار از کاهش نرخ بیکاری، افزایش شاخص‌های توسعه و اقتصادی و کسب رتبه اول سرمایه‌گذاری خارجی در استان کرمان خبر داد و این موفقیت‌ها را نتیجه زحمات افرادی دانست که شاید دیده هم نمی‌شوند.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب





افرادی شبانه‌روز نخوابیدند تا آب به خانه مردم برسد

منبع: فــارس
? افرادی شبانه‌روز نخوابیدند تا آب به خانه مردم برسد