افتتاح ۶ واحد مسکونی مددجویی در شهرستان زرند

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان، امروز ۲۱ بهمن‌ماه و به مناسبت دهه فجر آئین افتتاح و واگذاری ۶ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی با حضور امام جمعه زرند، سرپرست اداره کل بهزیستی استان و جمعی از مدیران و مسئولین شهرستان زرند برگزار شد. علی ابراهیمی‌زرندی، رئیس بهزیستی […]

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان، امروز ۲۱ بهمن‌ماه و به مناسبت دهه فجر آئین افتتاح و واگذاری ۶ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی با حضور امام جمعه زرند، سرپرست اداره کل بهزیستی استان و جمعی از مدیران و مسئولین شهرستان زرند برگزار شد.

علی ابراهیمی‌زرندی، رئیس بهزیستی زرند در این آئین بیان کرد: از ۶ طرحی که امروز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد سه واحد مسکونی(یک واحد شهری و دو واحد روستایی) در قالب تفاهم‌نامه با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه واگذاری زمین این منازل از طرف بنیاد مسکن صورت گرفته است و هزینه ساخت آن از سوی سازمان بهزیستی پرداخت شد، افزود: اجرای طرح توسط قرارگاه خاتم صورت پذیرفته است و برآورد هزینه هر واحد یک میلیارد ریال بوده که به صورت بلاعوض پرداخت شده است.

رئیس بهزیستی زرند تصریح کرد: سه واحد مسکونی دیگر در قالب تفاهم‌نامه کمک به تامین مسکن خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول در دو روستای یزدانشهر و ریحانشهر مورد بهره‌برداری قرار گرفت که کمک بلاعوض بهزیستی به دو واحد روستایی یزدانشهر ۱۴۰ میلیون تومان و ۷۵ میلیون تومان و کمک بلاعوض به واحد ریحانشهر ۷۵ میلیون تومان بوده است و باقی‌مانده آن به صورت تسهیلات در اختیار مددجویان قرار گرفته است.

انتهای پیام




افتتاح ۶ واحد مسکونی مددجویی در شهرستان زرند

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? افتتاح ۶ واحد مسکونی مددجویی در شهرستان زرند