افتتاح ۵۰ طرح بسیج سازندگی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در ریگان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ریگان گفت: به‌مناسبت هفته دفاع مقدس ۵۰ طرح در ریگان افتتاح می‌شود.  به گزارش نذیر کرمان از ریگان، سرهنگ مصطفی دهقانیان اظهار کرد: آن چه دفاع مقدس را دوران عزت و سربلندی برای کشور کرد، عمل به تفکر بسیجی بود که امروز نیز در صحنه دفاع و اقتدار نظامی […]


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ریگان گفت: به‌مناسبت هفته دفاع مقدس ۵۰ طرح در ریگان افتتاح می‌شود.

 به گزارش نذیر کرمان از ریگان، سرهنگ مصطفی دهقانیان اظهار کرد: آن چه دفاع مقدس را دوران عزت و سربلندی برای کشور کرد، عمل به تفکر بسیجی بود که امروز نیز در صحنه دفاع و اقتدار نظامی همین تفکر حاکم است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ریگان با بیان اینکه‌مناسبت‌ هفته دفاع مقدس ۵۰ طرح در شهرستان افتتاح می‌شود، افزود: این طرح‌ها در قالب عمرانی و اشتغال‌زایی بسیج سازندگی این ناحیه و در زمینه قالی‌بافی، دامداری، خیاطی، صنایع تبدیلی، صنایع ‌دستی، کشاورزی و مغازه‌داری هستند.

وی افزود: برگزاری یادواره شهدا، رژه خودرویی و موتوری، غبارروبی قبور مطهر شهیدان، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و صعب‌العبور، ویزیت رایگان، میز خدمت، مسابقات ورزشی و بومی محلی، نشست‌های بصیرتی و غیره از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان ریگان به شمار می‌رود.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





افتتاح ۵۰ طرح بسیج سازندگی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در ریگان

منبع: فــارس
? افتتاح ۵۰ طرح بسیج سازندگی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در ریگان