افتتاح ۲ پایگاه اورژانس خیرساز در کرمان

دو پایگاه اورژانس پیش‌بیمارستانی با حضور دکتر جعفر میعادفر رئیس اورژانس کشور افتتاح شد.  به گزارش فت فتو از کرمان، صبح امروز دو پایگاه اورژانس پیش‌بیمارستانی با حضور جعفر میعادفر رئیس اورژانس کشور در خیابان سپهبد شهید صیاد شیرازی و خیابان ولیعصر(عج) (حاجی‌آباد) به بهره‌برداری رسید. پایگاه شهید شفیعی یکی از پایگاه‌های جدید است که […]


دو پایگاه اورژانس پیش‌بیمارستانی با حضور دکتر جعفر میعادفر رئیس اورژانس کشور افتتاح شد.

 به گزارش فت فتو از کرمان، صبح امروز دو پایگاه اورژانس پیش‌بیمارستانی با حضور جعفر میعادفر رئیس اورژانس کشور در خیابان سپهبد شهید صیاد شیرازی و خیابان ولیعصر(عج) (حاجی‌آباد) به بهره‌برداری رسید.

پایگاه شهید شفیعی یکی از پایگاه‌های جدید است که به اورژانس پیش‌بیمارستانی کرمان اضافه شده و هزینه ساخت پایگاه ۱۰میلیارد ریال و هزینه محوطه‌سازی و حصارکشی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده که توسط خیر فضل‌الله فتحی تأمین شده است.

پایگاه شفیعی توسط اورژانس تجهیز شده و شامل آمبولانس و تجهیزات اداری و رفاهی بوده و هزینه تجهیز  آن ۴۵ میلیارد ریال است و ۷ نفر نیروی انسانی به‌صورت ۲۴ ساعت در این پایگاه حضور دارند و به ارائه خدمات می‌پردازند.

همچنین پایگاه اورژانس شهید صیاد شیرازی ۱۰۰مترمربع است و با  ۸ میلیارد ریال هزینه توسط خیر زنده‌یاد مهندس احمد احمدی‌نژاد ساخته شده و با ۴ میلیارد ریال تجهیز شده است.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب





افتتاح ۲ پایگاه اورژانس خیرساز در کرمان

منبع: فــارس
? افتتاح ۲ پایگاه اورژانس خیرساز در کرمان