افتتاح ۱۷ طرح به‌مناسبت دهه فجر در رحمت‌آباد ریگان

به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر ۱۷ طرح در روستاهای بخش رحمت‌آباد ریگان افتتاح شد.  به گزارش نذیر کرمان از ریگان، فرماندار ریگان بعد از ظهر امروز در حاشیه افتتاح طرح‌های دهه فجر در بخش رحمت‌آباد اظهار کرد: پارک روستای حسن‌آباد چاه‌ملک با اعتبار ۲۵۰میلیون تومان امروز افتتاح شد که با افتتاح این طرح بیش از ۵۰ […]


به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر ۱۷ طرح در روستاهای بخش رحمت‌آباد ریگان افتتاح شد.

 به گزارش نذیر کرمان از ریگان، فرماندار ریگان بعد از ظهر امروز در حاشیه افتتاح طرح‌های دهه فجر در بخش رحمت‌آباد اظهار کرد: پارک روستای حسن‌آباد چاه‌ملک با اعتبار ۲۵۰میلیون تومان امروز افتتاح شد که با افتتاح این طرح بیش از ۵۰ خانوار از مزایای آن برخوردار می‌شوند.

بوستان حسن‌آباد ریگان

 وی از افتتاح ساختمان خانه بهداشت روستای کارگاه جهاد در ورودی استان از سمت سیستان‌وبلوچستان با اعتبار یک‌میلیارد تومان و بهره‌مندی ۱۰۰خانوار طی امروز خبر داد و افزود: ۱۵طرح برق‌رسانی شامل اصلاح و رفع افت ولتاژ برق با اعتباری با لغ بر۶۳ میلیاردریال افتتاح شد و ۱۳ روستای شهرستان از مزایای آن برخوردار شدند.

مراد آبیار از افتتاح طرح تعویض سیم به کابل خودنگهدار در روستای علی‌آباد هشتصد متری با اعتبار۳ میلیارد تومان خبر داد و گفت: با افتتاح این طرح‌ها بیش از یک‌هزار خانوار از مزایای آنها برخوردار شدند.

پایان پیام/۸۰۰۱۴/ب





افتتاح ۱۷ طرح به‌مناسبت دهه فجر در رحمت‌آباد ریگان

منبع: فــارس
? افتتاح ۱۷ طرح به‌مناسبت دهه فجر در رحمت‌آباد ریگان