افتتاح ۱۰۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد رودبار جنوب

به‌مناسبت هفته دولت ۱۰۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد شهرستان رودبار جنوب افتتاح و به بهره‌برداری رسید. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، ناصر عسکری‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در مراسم افتتاح این واحدهای مسکونی که با حضور حجت‌الاسلام افشار منش امام‌جمعه رودبار جنوب و جمعی از مسؤولان محلی برگزار شد، تأمین مسکن مددجویان […]


به‌مناسبت هفته دولت ۱۰۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد شهرستان رودبار جنوب افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، ناصر عسکری‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در مراسم افتتاح این واحدهای مسکونی که با حضور حجت‌الاسلام افشار منش امام‌جمعه رودبار جنوب و جمعی از مسؤولان محلی برگزار شد، تأمین مسکن مددجویان را یکی از اولویت‌های مهم این نهاد دانست و گفت: تمام تلاش ما این است که بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های درون و برون‌سازمانی مشکل مسکن مددجویان را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ واحد مسکونی افتتاح‌ شده در شهرستان رودبار جنوب به متراژ هر واحد ۵۰ مترمربع احداث ‌شده‌اند، افزود: درمجموع برای ساخت این واحدهای مسکونی ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

عسکری‌نژاد خاطرنشان کرد: ۵۰ درصد اعتبار هزینه شده برای ساخت این واحدهای مسکونی به‌صورت بلاعوض توسط کمیته امداد و ۵۰ درصد نیز در قالب تسهیلات بانکی به مددجویان پرداخت ‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۴۰ واحد مسکن مددجویی در شهرستان رودبار جنوب در حال ساخت است، افزود: این واحدهای مسکونی نیز تا پایان سال احداث و تحویل مددجویان شهرستان خواهد شد که با تحویل این واحدهای مسکونی تعداد مددجویان فاقد مسکن در شهرستان رودبار جنوب ۳۰ مددجو است که در صورت تأمین زمین توسط مجموعه‌های مربوطه مشکل مسکن این مددجویان نیز برطرف خواهد شد.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





افتتاح ۱۰۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد رودبار جنوب

منبع: فــارس
? افتتاح ۱۰۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد رودبار جنوب