افتتاح پل دوم جنگل‌آباد و سرجاز در بزرگراه جیرفت به کهنوج

همزمان با ایام‌الله دهه فجر، پل دوم جنگل‌آباد و سرجاز در محور جیرفت به کهنوج با حضور استاندار کرمان افتتاح و گره کور ترافیکی آن رفع شد. به گزارش نذیر کرمان از جیرفت، محمد مهدی فداکار در مراسم افتتاح پل دوم جنگل‌آباد با تبریک عید مبعث و دهه مبارکه فجر اظهار داشت: دولت مردمی آیت‌الله […]


همزمان با ایام‌الله دهه فجر، پل دوم جنگل‌آباد و سرجاز در محور جیرفت به کهنوج با حضور استاندار کرمان افتتاح و گره کور ترافیکی آن رفع شد.

به گزارش نذیر کرمان از جیرفت، محمد مهدی فداکار در مراسم افتتاح پل دوم جنگل‌آباد با تبریک عید مبعث و دهه مبارکه فجر اظهار داشت: دولت مردمی آیت‌الله رئیسی، دولتی مردم‌دار و میدان‌دار است و مدیران دولت سیزدهم با شناسایی مشکلات مردم به دور از تشریفات، خدمات صادقانه، جهادی و شبانه‌روزی ارائه می‌کنند.

استاندار کرمان با تقدیر از اقدامات انجام شده مسؤولان استان برای حل مشکلات مردم خاطر نشان کرد: افتتاح پل دوم جنگل‌آباد یکی از اقدامات مفید مجموعه وزارت راه‌وشهرسازی برای حل مشکلات مردم است و گره ترافیکی این محور مواصلاتی و کلیدی با افتتاح این پل مرتفع خواهد شد.

مدیرکل راه‌وشهرسازی جنوب کرمان نیز در این مراسم با تقدیر از پیگیری‌های استاندار کرمان برای تسریع در اتمام این پروژه افزود: با افتتاح این پل، گره ترافیکی بزرگی که در ایام مختلف بویژه در فصل برداشت محصولات کشاورزی شاهد آن بودیم مرتفع و عبور و مرور در این محور بدون ترافیک انجام خواهد شد.

ابراهیم امیری با بیان طول ۲۰۴ متری پل دوم جنگل‌آباد گفت: برای بهره‌برداری از پل دوم سرجاز ۳۰۰ میلیارد ریال و باند دوم جنگل آباد ۶۵۰ میلیارد از اعتبارات ملی هزینه شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های راهسازی که عملیات اجرایی آنها در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده است خاطر نشان کرد: قطعه چهارم بزرگرراه رودبار جنوب – بهادرآباد با اعتبار ۷۴۰ میلیارد ریالی، باند دوم محور جیرفت به میانچیل با اعتبار ۲۶۷ میلیارد ریالی و باند دوم محور بلوک به فاریاب با اعتبار ۲۶۷ میلیارد ریالی از محل اعتبارات استانی عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.

پایان پیام / ۸۰۰۶۷ / ش





افتتاح پل دوم جنگل‌آباد و سرجاز در بزرگراه جیرفت به کهنوج

منبع: فــارس
? افتتاح پل دوم جنگل‌آباد و سرجاز در بزرگراه جیرفت به کهنوج