افتتاح پروژه های عمرانی به مناسبت میلاد امام علی (ع) در کرمان

کرمان- فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از افتتاح پروژه‌های آبرسانی، ساخت جاده و آسفالت در روستاهای شهرستان زرند در شب میلاد امام علی (ع) خبر داد. به گزارش نذیر کرمان، سردار محمدعلی نظری شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چند پروژه آبرسانی، ساخت جاده و آسفالت با کمک گروه‌های جهادی، مسؤولان محلی و آبفای […]

کرمان- فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از افتتاح پروژه‌های آبرسانی، ساخت جاده و آسفالت در روستاهای شهرستان زرند در شب میلاد امام علی (ع) خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان، سردار محمدعلی نظری شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چند پروژه آبرسانی، ساخت جاده و آسفالت با کمک گروه‌های جهادی، مسؤولان محلی و آبفای زرند در روستاهای شهرستان زرند در شب میلاد امام علی (ع) افتتاح شد.

وی از آبرسانی به ۱۹ روستای شهرستان زرند خبر داد و ابراز کرد: بیش از ۳ هزار و ۱۸۳ خانوار با ۱۰ هزار و ۵۵۵ نفر جمعیت از آب آشامیدنی بهره‌مند شدند و ۲۳ کیلومتر ایجاد، توسعه و اصلاح شبکه در این مسیر داشتیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: گلزار شهدای گمنام ۸ روستای زرند به طول ۱۴ کیلومتر آسفالت شد و این نهضت در استان کرمان ادامه می‌یابد.

نظری بیان کرد: پروژه‌های تأمین آب شرب و کشاورزی و ساخت مسکن در قرارگاه مرد میدان و قرارگاه امام حسن مجتبی (عج) طی سال آینده ادامه می‌یابد.

کد خبر ۶۰۰۴۱۶۸




افتتاح پروژه های عمرانی به مناسبت میلاد امام علی (ع) در کرمان

منبع: مــهر
? افتتاح پروژه های عمرانی به مناسبت میلاد امام علی (ع) در کرمان