افتتاح پروژه آبرسانی به۶۳ روستای شرق استان کرمان

آئین افتتاحیه پروژه آبرسانی به۶۳ روستای استان کرمان به میزان سن سردار دلها و به مناسبت سومین سالگرد شهادت این شهید والامقام در نرماشیر برگزارشد. به گزارش “فت فتو” عصر امروز آئین افتتاحیه پروژه آبرسانی به ۶۳ روستای استان کرمان به میزان سن سرداردلها و با اعتباری بالغ بر ۳۰میلیارد تومان و به مناسبت سومین […]

آئین افتتاحیه پروژه آبرسانی به۶۳ روستای استان کرمان به میزان سن سردار دلها و به مناسبت سومین سالگرد شهادت این شهید والامقام در نرماشیر برگزارشد.

به گزارش “فت فتو” عصر امروز آئین افتتاحیه پروژه آبرسانی به ۶۳ روستای استان کرمان به میزان سن سرداردلها و با اعتباری بالغ بر ۳۰میلیارد تومان و به مناسبت سومین سالگرد شهادت سرداردلها باحضور سردار نظری فرمانده محترم سپاه ثارالله استان کرمان  و مسئولان شهرستانی به میزبانی شهرستان نرماشیر  برگزارشد.

شایان ذکر است این پروژه ها به همت دولت خدمتگذار آیت الله رئیسی و قرار امام حسن مجتبی علیه السلام  سپاه و با همکاری خییرگرامی حاج اکبر ابراهیمی،قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ثارالله استان کرمان  و شرکت  آب وفاضلاب استان و گروه های جهادی بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان.

انتهای پیام /برجی




افتتاح پروژه آبرسانی به۶۳ روستای شرق استان کرمان

منبع:آرمـان
? افتتاح پروژه آبرسانی به۶۳ روستای شرق استان کرمان