افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۶ پروژه برق در شهرستان عنبرآباد 

نذیر کرمان/کرمان به مناسبت دهه فجر تعداد ۷۶ پروژه در حوزه برق با اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیارد تومان در عنبرآباد کلنگ‌زنی و بهره‌برداری شد.  رئیس امور برق شهرستان عنبرآباد امروز ۱۵ بهمن ماه در حاشیه کلنگ زنی ۳۹ پروژ برق‌رسانی گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات عوارض […]

نذیر کرمان/کرمان به مناسبت دهه فجر تعداد ۷۶ پروژه در حوزه برق با اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیارد تومان در عنبرآباد کلنگ‌زنی و بهره‌برداری شد. 

رئیس امور برق شهرستان عنبرآباد امروز ۱۵ بهمن ماه در حاشیه کلنگ زنی ۳۹ پروژ برق‌رسانی گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات عوارض به بهره‌برداری رسیدند که در راستای اجرای آنها ۱۰‌ کیلومتر توسعه و اصلاح شبکه و نصب ۳۶ دستگاه ترانس صورت گرفت و تا پایان اردیبهشت ماه قبل از شروع پیک مصرف برق به بهره‌برداری می‌رسند و ۷۸۰ خانوار از نعمت برق پایدار بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش نذیر کرمان، فرماندار عنبرآباد نیز در این مراسم گفت: امروز ۳۷ پروژه برق با اعتبار ۳۶ میلیارد تومان در عنبرآباد به بهره‌برداری رسید.

یزدان افشاری پور افزود: این پروژه‌ها با نصب ۱۳ دستگاه ترانس، ۷۱ کیلومتر توسعه و اصلاح شبکه، رفع ولتاژ و سیم به کابل به بهره‌برداری رسید.

وی اظهار کرد: با بهره‌برداری از این ۳۷ پروژه، ۹۰۸ خانوار از نعمت برق پایدار برخوردار شدند.

افشاری پور با بیان اینکه صنعت برق عنبرآباد رو به پیشرفت است، افزود: اداره برق تمام توان خود را برای رفع مشکلات حوزه برق شهرستان به کار برده و امروز با بهره‌برداری و کلنگ‌زنی پروژه‌های برق، قطعاً کام مردم شیرین خواهد شد.

 فرماندار عنبرآباد اظهار کرد: مردم باید مصرف برق را مدیریت کنند تا در پیک مصرف برق که از اواخر اردیبهشت ماه آغاز می‌شود با قطعی و کاهش افت ولتاژ برق مواجه نشوند.

انتهای پیام 




افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۶ پروژه برق در شهرستان عنبرآباد 

منبع: ایـسنا
? افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۶ پروژه برق در شهرستان عنبرآباد