افتتاح و کلنگ‌زنی ۳ مدرسه خیرساز در شهرستان بافت

دو باب مدرسه شش کلاسه خیرساز اتاق بازرگانی پویش« کرمان دانا» با اعتبار بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال در شهر بافت افتتاح و یک مدرسه ۶ کلاسه نیز کلنگ‌زنی شد. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، طی مراسمی با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمان دو باب مدرسه […]


دو باب مدرسه شش کلاسه خیرساز اتاق بازرگانی پویش« کرمان دانا» با اعتبار بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال در شهر بافت افتتاح و یک مدرسه ۶ کلاسه نیز کلنگ‌زنی شد.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، طی مراسمی با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمان دو باب مدرسه شش کلاسه خیرساز اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی کرمان پویش« کرمان دانا» در پنجمین روز از هفته گرامیداشت مقام معلم با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال در شهر بافت افتتاح شد.

رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان در آیین افتتاح این مدارس با اشاره به تفاهم‌نامه ساخت ۱۲۰ مدرسه در قالب ۷۲۰ کلاس درس توسط اتاق بازرگانی کرمان«پویش کرمان دانا» از خدمات ماندگار اتاق بازرگانی استان در زمینه فعالیت‌های آموزشی، تربیتی و مهارت آموزی تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به شکل‌گیری نهضت مدرسه‌سازی در استان به همت خیران گفت: بر اساس تفاهم صورت گرفته با سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور تمامی پروژه های آموزشی نیمه‌تمام خیرساز استان کرمان تا پایان سال ۱۴۰۲ تکمیل می‌شوند.

رضایی از اختصاص یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل پروژه‌های آموزشی و پرورشی استان در سفر ریاست جمهوری به استان خبر داد و گفت: ۷۷ پروژه آموزشی تا ابتدای سال تحصیلی آینده در استان تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مدارس فرهنگ یک «کرمان دانا ۳ » و «کرمان دانا ۴۳» هرکدام با زیربنای ۸۱۸ متر مربع در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع احداث شده‌اند.

 رضایی افزود: برای ساخت و تکمیل این مدارس ۱۳ میلیارد تومان هزینه شده است که توسط اتاق بازرگانی کرمان با مشارکت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمان پرداخت شده است.

همچنین کلنگ احداث مدرسه ۶ کلاسه شهید ملک حسین اسکندرزاده به زمین زده شد.

 مدرسه شش کلاسه شهید ملک حسین اسکندرزاده با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات تخریب و بازسازی در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع با زیربنای ۴۸۰ متر مربع در شهر بافت به زمین زده شد.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





افتتاح و کلنگ‌زنی ۳ مدرسه خیرساز در شهرستان بافت

منبع: فــارس
? افتتاح و کلنگ‌زنی ۳ مدرسه خیرساز در شهرستان بافت