افتتاح ورزشگاه شهدای مس رفسنجان در هفته جوان

نذیر کرمان/کرمان  معاون فرماندار رفسنجان گفت: در روز نیمه شعبان ولادت باسعادت حضرت ولی‌عصر(عج) جوانان برتر شهرستان با حضور مقامات کشوری معرفی و تجلیل می‌شوند ضمن اینکه در این هفته سه پروژه ورزشی از جمله ورزشگاه شهدای مس هم افتتاح خواهد شد. مجید دهقانی شامگاه ۱۲ بهمن ماه در ستاد ساماندهی جوانان شهرستان رفسنجان با […]

نذیر کرمان/کرمان  معاون فرماندار رفسنجان گفت: در روز نیمه شعبان ولادت باسعادت حضرت ولی‌عصر(عج) جوانان برتر شهرستان با حضور مقامات کشوری معرفی و تجلیل می‌شوند ضمن اینکه در این هفته سه پروژه ورزشی از جمله ورزشگاه شهدای مس هم افتتاح خواهد شد.

مجید دهقانی شامگاه ۱۲ بهمن ماه در ستاد ساماندهی جوانان شهرستان رفسنجان با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: به‌مناسبت میلاد با سعادت امام زمان(عج) و هفته جوان که از ۳۰ بهمن آغاز می‌شود و تا ششم اسفند ادامه دارد، جشنواره جوان برتر شهرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: محورها و شاخص‌های این جشنواره را در قالب ویژگی‌های یک جوان برتر در دستگاه‌های اجرایی در نظر گرفتیم و شیوه‌نامه معرفی جوان برتر را به آن‌ها ابلاغ کردیم به طور مثال اداره ورزش و جوانان می‌تواند ورزشکاران برتر را معرفی کند، اداره کار و رفاه اجتماعی هم برترین جوانان را در حوزه کارآفرینی، اداره صنعت و معدن می‌تواند مبتکر برتر جوان را معرفی کند و دیگر اداره‌ها هم جوان برتر در زمینه کاری خود را معرفی نمایند.

دهقانی ادامه داد: در این جشنواره جوانان در عرصه‌های مختلف نخبه‌، ورزشکاری، کارآفرینی و … معرفی و برترین‌های آن‌ها انتخاب و در روز میلاد با سعادت امام عصر(عج) با حضور مقامات کشوری تجلیل خواهند شد.
  
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رفسنجان نیز در این جلسه اظهار کرد: در هفته جوان برنامه‌های متعدد از جمله جشنواره جوان و افتتاح سه طرح ورزشی را خواهیم داشت.

وی این طرح‌ها را شامل سالن ورزشی ژیمناستیک، مجموعه ورزشی شهدای صنعت مس رفسنجان و مجموعه خجسته آگاه عنوان کرد و افزود: این طرح‌ها با حضور مقامات کشوری در این هفته افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام




افتتاح ورزشگاه شهدای مس رفسنجان در هفته جوان

منبع: ایـسنا
? افتتاح ورزشگاه شهدای مس رفسنجان در هفته جوان