افتتاح نمایشگاه «روایت دستاوردهای انقلاب اسلامی» در حسینیه ثارالله کرمان

نمایشگاه «روایت دستاوردهای انقلاب اسلامی» در محل حسینیه ثارالله کرمان افتتاح شد. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، نمایشگاه «روایت دستاوردهای انقلاب اسلامی» شامگاه امروز با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان، معاون سیاسی امنیتی استاندار و جمعی از مدیران کل در محل حسینیه ثارالله افتتاح شد. سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در […]


نمایشگاه «روایت دستاوردهای انقلاب اسلامی» در محل حسینیه ثارالله کرمان افتتاح شد.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، نمایشگاه «روایت دستاوردهای انقلاب اسلامی» شامگاه امروز با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان، معاون سیاسی امنیتی استاندار و جمعی از مدیران کل در محل حسینیه ثارالله افتتاح شد.

سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه با توجه به جنگ روایت‌ها و وارونه جلوه دادن حقایق از سوی دشمنان با هدف ایجاد ناامیدی در بین مردم به ویژه جوانان موثر است.

وی ادامه داد: نمایشگاه مذکور روایتی از پیشرفت دانشمندان و فرزندان ایران است و این در حالی‌ست که مسلمانان از گذشته تا کنون با هوش و طرح‌ریزی و پشتکار خود کارهای بزرگی انجام داده و می‌دهند.

نظری افزود: نمایشگاه روایت دستاوردهای انقلاب اسلامی گویای آن است که سیاه‌نمایی دشمن فقط عملیات روانی است و با دیدن این دستاوردها دانش آموزان ضمن امید به آینده و با بهره‌گیری از این تجربیات و خلاقیت‌ها می‌توانند به تمدن نوین اسلامی دست پیدا کنند.

به گزارش فارس نمایشگاه «روایت دستاوردهای انقلاب اسلامی» تا ۲۴ اردیبهشت ماه جاری برپا است و در ۱۴ غرفه، بخشی از دستاوردهای هسته‌ای، نانو، هوافضا، کشاورزی، پزشکی و… را روایت می‌کند. کتاب دانشمندان هسته‌ای نیز در این نمایشگاه به نمایش و فروش گذاشته است.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب





افتتاح نمایشگاه «روایت دستاوردهای انقلاب اسلامی» در حسینیه ثارالله کرمان

منبع: فــارس
? افتتاح نمایشگاه «روایت دستاوردهای انقلاب اسلامی» در حسینیه ثارالله کرمان