افتتاح نمایشگاه افتخار افرینان اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره)

نمایشگاه افتخار آفرینان اشتغال کمیته امداد با ۷۰ غرفه و معرفی ۱۰۰ طرح اشتغال در پارک مادر کرمان گشایش یافت. به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز کرمان،صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بابیان اینکه در این نمایشگاه ۱۰۰ طرح اشتغال در عرصه‌های مختلف عرضه شده است،گفت: در سال ۱۴۰۱ حدود یک‌هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال […]

نمایشگاه افتخار آفرینان اشتغال کمیته امداد با ۷۰ غرفه و معرفی ۱۰۰ طرح اشتغال در پارک مادر کرمان گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز کرمان،صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بابیان اینکه در این نمایشگاه ۱۰۰ طرح اشتغال در عرصه‌های مختلف عرضه شده است،گفت: در سال ۱۴۰۱ حدود یک‌هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در نظر گرفته شده است که نسبت به سال گذشته بیش از دو برابر شده است.

وی با بیان اینکه تعهد ایجاد اشتغال امسال ۲۴ هزار شغل برای مددجویان و غیر مددجویان ضعیف فاقد درآمد است، افزود: بالای ۹۰ درصد مشاغلی که کمیته امداد ایجاد می‌کند بازار آن‌ها وجود دارد.

زینی‌وند استاندار کرمان هم ضمن بازدید از غرفه‌ها، کمیته امداد را از جمله دستگاه‌های برتر در حوزه اشتغال آفرینی معرفی کرد که با تسهیلات ارزان قیمت، حجم زیادی از اشتغال‌های کوچک را در سراسر استان و کشور ایجاد کرده است

استاندار کرمان با اشاره به اینکه برندینگ و بازاریابی نیاز کسب و کارهای خرد و خانگی است افزود اعطای وام‌های تکمیلی برای گسترش مشاغل خردو لزوم تکمیل زنجیره تولید محصولات صنایع دستی در کرمان از نیازهای اساسی در این زمینه است.
زینی‌وند تصریح کرد: در کارگروه استانی تحقق شعار سال نیز مباحث صنایع دستی و مشاغل کوچک مدنظر قرار دارد و تلاش می‌شود که با کمک تخصصی شرکت‌ها زمینه فعالیت بهتر آنها فراهم گردد.
نمایشگاه افتخارآفرینان اشتغال کمیته امداد کرمان تا ۲ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل بوستان مادر کرمان برای بازدید عموم دایر است.




افتتاح نمایشگاه افتخار افرینان اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره)

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? افتتاح نمایشگاه افتخار افرینان اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره)