افتتاح مرکز نیکوکاری شهید موسی میرزاده در روستای تخت خواجه ارزوئیه

پورعلیمردان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر مرکز نیکوکاری تخصصی زکات شهید موسی میرزاده شهرستان ارزوئیه توسط کمیته امداد حضرت امام (ره) در روستای تخت خواجه با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی افتتاح شد. به گزارش فت فتو از ارزوئیه به مناسبت دهه مبارک فجر مرکز نیکوکاری شهید موسی میرزاده (تخصصی زکات) توسط کمیته امداد […]

پورعلیمردان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر مرکز نیکوکاری تخصصی زکات شهید موسی میرزاده شهرستان ارزوئیه توسط کمیته امداد حضرت امام (ره) در روستای تخت خواجه با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش فت فتو از ارزوئیه به مناسبت دهه مبارک فجر مرکز نیکوکاری شهید موسی میرزاده (تخصصی زکات) توسط کمیته امداد حضرت امام (ره) در روستای تخت خواجه با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی افتتاح شد.

پورعلیمردان مدیر کمیته امداد ارزوئیه گفت: علیرغم مساعدت دولت و مجلس امروز نیاز مستمندان به کمک های مردمی بسیار زیاد است و امروزه خیلی از مشکلات محرومین نیاز به حمایت مردم دارد و با توجه به اینکه مطالبه مقام معظم رهبری از کمیته امداد توسعه ساختار مردمی و نیکوکاری است ، شبکه نیکوکاری شبکه اجتماعی و مردمی است.

 حجت الاسلام صالحی پور مسئول زکات شهرستان ارزوئیه نیز گفت: پیشگیری از فقر هدف شبکه نیکوکاری است یکی از کارکردهای مراکز نیکوکاری تخصصی زکات این نکته است که خدمات متناسب با آداب و رسوم هر محله به خانواده های نیازمند آن محله ارائه می شود.

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده 




افتتاح مرکز نیکوکاری شهید موسی میرزاده در روستای تخت خواجه ارزوئیه

منبع:آرمـان
? افتتاح مرکز نیکوکاری شهید موسی میرزاده در روستای تخت خواجه ارزوئیه