افتتاح مرکز آموزش بهورزی جیرفت با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال

نذیر کرمان/کرمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از افتتاح ساختمان مرکز آموزش بهورزی و باز آموزی سلامت شهید مدافع سلامت ناصر رئیسی در شهرستان جیرفت با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال خبر داد. دکتر علی اصغر خیرخواه بعد از ظهر امروز ۲۶ مردادماه در آیین بهره‌برداری از ساختمان مرکز آموزش بهورزی جیرفت با حضور […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از افتتاح ساختمان مرکز آموزش بهورزی و باز آموزی سلامت شهید مدافع سلامت ناصر رئیسی در شهرستان جیرفت با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال خبر داد.

دکتر علی اصغر خیرخواه بعد از ظهر امروز ۲۶ مردادماه در آیین بهره‌برداری از ساختمان مرکز آموزش بهورزی جیرفت با حضور وزیر بهداشت و مسئولان محلی گفت: این مرکز در سه طبقه با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال احداث و با هزینه ۲۷ میلیارد ریال تجهیز شده که در حال حاضر ۱۶ بهورز در این مرکز مشغول به تحصیل هستند.

وی با اشاره به تاثیرگذاری بهورزان در ارتقاء سطح بهداشت و درمان افزود: شهرستان‌های جیرفت، کهنوج و رودبار جنوب مرکز آموزش بهورزی دارند و  پیش از این در مرکز بهداشت شهرستان جیرفت طی ۲۹ دوره آموزش بهورزی بیش از ۵۰۰ بهورز آموزش دیده و در روستاها به مردم خدمت ارائه می‌کنند.

خیرخواه بر لزوم تامین زیرساخت های لازم در راستای آموزش بهتر بهورزان تاکید کرد و گفت: قبل از افتتاح این مرکز، خوابگاهی برای بهورزان نداشتیم که خوشبختانه این ساختمان دارای خوابگاه‌ برای دختران بهورز نیز هست.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت افزود: از مهرماه سال جاری دانش‌آموزان بهورزی از مرکز بهداشت جیرفت و شبکه‌ بهداشت عنبرآباد به مدت دو سال آموزش را در این مرکز آغاز می‌کنند.

انتهای پیام




افتتاح مرکز آموزش بهورزی جیرفت با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال

منبع: ایـسنا
? افتتاح مرکز آموزش بهورزی جیرفت با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال