افتتاح مدرسه خیرساز عشایری و چندین پروژه عمرانی در شهرستان فهرج

فت فتو/کرمان فرماندار فهرج از افتتاح یک باب مدرسه خیرساز عشایری در روستای وحدت ۳ و چندین پروژه عمرانی در این شهرستان خبر داد. حسین سعیدنیا ۲۵ بهمن ماه در جمع خبرنگاران گفت: مدرسه ۲ کلاسه خیرساز عدالت در ساختمانی به مساحت ۸۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون ساخته شده است. […]

فت فتو/کرمان فرماندار فهرج از افتتاح یک باب مدرسه خیرساز عشایری در روستای وحدت ۳ و چندین پروژه عمرانی در این شهرستان خبر داد.

حسین سعیدنیا ۲۵ بهمن ماه در جمع خبرنگاران گفت: مدرسه ۲ کلاسه خیرساز عدالت در ساختمانی به مساحت ۸۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون ساخته شده است.

وی افزود: آموزش و پرورش به عنوان اصلی‌ترین نهاد اجتماعی، کانون مهم تعلیم، دانایی،‌ توانایی و خلاقیت است که می‌تواند با تربیت نیروهای ماهر و مستعد، در توسعه همه جانبه کشور نقشی بسزایی ایفا کند.

سعیدنیا افزود: طی یک سال اخیر، اتفاقات خوبی درخصوص مدرسه سازی رخ داده و در همین راستا یک دبیرستان دخترانه در علی آباد چاهدگال کلنگ زنی شد و در روستای امام علی علیه السلام نیز طی یکی دو روز آینده کلنگ مدرسه به زمین زده می شود.

فرماندار فهرج با اشاره به اینکه یک‌ مدرسه دیگر در روستای هاشم آباد بخش مرکزی آماده‌ کلنگ زنی است، اضافه کرد: در شهرستان فهرج ‌۱۷ مدرسه عشایری با ۵۰۴ دانش آموز داریم.

وی بیان کرد: بزودی کلنگ ساخت مدرسه در مرادآباد به زمین زده خواهد زده شد تا بتوانیم در حوزه آموزش و پرورش به پایداری مناسبی برسیم.

به گزارش فت فتو، همچنین امروز باشگاه ورزشی با مشارکت بخش خصوصی و با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان و با ظرفیت تعداد ۲۰۰ نفر در فهرج افتتاح شد.

احداث ۹ کیلومتر شبکه فشار متوسط و احداث ۲۲ دستگاه پست توزیع عمومی در بخش نگین کویر و بخش مرکزی به منظور تأمین برق و رفع افت ولتاژ در شهرستان فهرج نیز به بهره برداری رسید.

 ۹۶ میلیارد ریال پروژه برقرسانی در بخش نگین بهره برداری شد و با اقدامات انجام شده در تابستان ۱۴۰۲ مشکل افت ولتاژ در بخش نگین کویر شهرستان فهرج مرتفع می شود.

طرح هادی روستایی در برج معاذ با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال نیز به بهره برداری رسید.

انتهای پیام




افتتاح مدرسه خیرساز عشایری و چندین پروژه عمرانی در شهرستان فهرج

منبع: ایـسنا
? افتتاح مدرسه خیرساز عشایری و چندین پروژه عمرانی در شهرستان فهرج