افتتاح مدرسه استثنایی خیرساز ۹ کلاسه در کرمان

نذیر کرمان/کرمان مدرسه استثنایی خیرساز ۹ کلاسه «پگاه پریدار» با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس استان و جمعی از خیران و مسئولان در ششمین روز از هفته دفاع مقدس افتتاح شد. رضا رضایی امروز، پنجم مهرماه در آیین افتتاح این مدرسه خیرساز […]

نذیر کرمان/کرمان مدرسه استثنایی خیرساز ۹ کلاسه «پگاه پریدار» با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس استان و جمعی از خیران و مسئولان در ششمین روز از هفته دفاع مقدس افتتاح شد.

رضا رضایی امروز، پنجم مهرماه در آیین افتتاح این مدرسه خیرساز با بیان اینکه در آموزش و پرورش استان هیچ تفاوتی بین دانش آموزان استثنایی و عادی وجود ندارد، اظهار کرد: خدمت به دانش آموزان استثنایی منشاء خیر و برکت است.

وی ارائه خدمات به دانش آموزان با نیازهای ویژه را حق آن‌ها و وظیفه آموزش و پرورش دانست و گفت: تلاش ما این است که با تغییر نگاه، تفاوتی میان دانش آموزان با نیازهای ویژه و سایر دانش آموزان نباشد تا برابری آموزشی و تربیتی را به طور کامل محقق کنیم.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در اقصی نقاط کشور افزود: باید خدمات نظام و انقلاب در قالب جهاد تبیین برای مردم بیان شود زیرا وضعیت کنونی کشور در تمامی ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، علمی و ورزشی قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

وی با اشاره به کلنگ زنی و بهره‌برداری از روزانه سه کلاس درس در استان در یک سال اخیر افزود: در دو سال اخیر ۲۰۰ مدرسه در استان کرمان به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از جذب ۱۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان کرمان خبر داد و گفت: همه پروژه‌های آموزشی نیمه تمام استان در یک سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی با اشاره به نهضت بی نظیر مدرسه‌سازی در استان در دو سال اخیر گفت: میانگین سرانه فضای آموزشی استان کرمان تا پایان سال جاری به میانگین کشوری می رسد.

رضایی از رشد ۴۰ درصدی میانگین فضای ورزشی مدارس استان در دوسال اخیر نیز خبر داد و اظهار کرد: با استاندارد سازی فضاهای آموزشی در استان به دنبال ایجاد عدالت آموزشی و ارتقاء کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی هستیم.

بنابراین گزارش، مدرسه استثنایی خیر ساز ۹ کلاسه «پگاه پریدار» در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع با زیربنای ۱۰۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان افتتاح شد.

در ساخت این مدرسه استثنایی از اخرین استانداردها و همچنین تجهیزات به روز برای تحصیل دانش آموزان با نیازهای ویژه استفاده شده است.

انتهای پیام 




افتتاح مدرسه استثنایی خیرساز ۹ کلاسه در کرمان

منبع: ایـسنا
? افتتاح مدرسه استثنایی خیرساز ۹ کلاسه در کرمان