افتتاح طرح برق‌رسانی به دورافتاده‌ترین نقطه ریگان به‌مناسبت دهه فجر/ شهرک خورشیدی ریگان وارد فاز اجرایی می‌شود

فرماندار ریگان با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۴۰ طرح به‌مناسبت دهه فجر در این شهرستان گفت: در این ایام‌الله طرح برق‌رسانی به دورافتاده‌ترین نقطه ریگان و بهره‌مندی یک‌هزار خانوار از نعمت برق افتتاح می‌شود. به گزارش فت فتو از ریگان، مراد آبیار امروز در نشست خبری به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر بیان داشت: طرح برق‌رسانی […]


فرماندار ریگان با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۴۰ طرح به‌مناسبت دهه فجر در این شهرستان گفت: در این ایام‌الله طرح برق‌رسانی به دورافتاده‌ترین نقطه ریگان و بهره‌مندی یک‌هزار خانوار از نعمت برق افتتاح می‌شود.

به گزارش فت فتو از ریگان، مراد آبیار امروز در نشست خبری به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر بیان داشت: طرح برق‌رسانی به دورافتاده‌ترین نقطه شهرستان و توسعه برق‌رسانی به روستاهای شهرستان در ایام‌الله دهه فجر با بهره‌مندی یک‌هزار خانوار افتتاح می‌شود.

 وی از افتتاح خانه بهداشت همت آباد و مرکز بهداشتی درمانی عباس آباد و دهکن به‌مناسبت دهه فجر خبر داد و افزود: مرکز بهداشتی درمانی دهکن پس از سال‌ها بلاتکلیفی در دهه فجر به اهالی مناطق کوهستانی شهرستان خدمات ارائه می‌کند.

 آبیار تصریح کرد: ۵ واحد آموزشی در مناطق عشایری و مرکز شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد و مجتمع آبرسانی چاه شماره ۶ شهر ریگان نیز با اعتبار ۴ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

 فرماندار ریگان از افتتاح طرح‌های شهرداری‌های ۴ شهر ریگان شامل پارک دانشجو، میدان امام رضا(ع)، ساختمان شهرداری رحمت آباد و آسفالت معابر پارک ساحلی خبر داد و گفت: سه روستای اسلام آباد کهور خشک، ابراهیم آباد و سرزه از راه آسفالته مناسب در ایام‌الله دهه فجر برخوردار می‌شوند.

 به گفته آبیار، تجهیز ۵۰ هکتار از اراضی منطقه دهرضا به سیستم‌های نوین آبیاری طرح دیگری‌ست که در ایام‌الله دهه فجر افتتاح می‌شود و افتتاح هفده‌هزار و هشتصدمین واحد مسکونی مقاوم در این شهرستان دیگر طرح‌های دهه فجر شهرستان است.

 وی از افتتاح ۵۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان و ۲۰ طرح اشتغالزایی در این شهرستان نیز خبر داد.

آبیار در بخش دیگری از سخنان خود کلنگ‌زنی شهرک خورشیدی، شهرک دامپروری و اکو کمپ تپه‌های شنی را از دیگر طرح‌های دهه فجر برشمرد و اضافه کرد: باند دوم محور ریگان به نرماشیر و ریگان به جاسک، طرح اقدام ملی مسکن و طرح برق‌رسانی به مناطق مختلف این شهرستان و دیگر طرح‌ها در این دهه افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شوند.

پایان پیام/۸۰۰۱۴/ب                    





افتتاح طرح برق‌رسانی به دورافتاده‌ترین نقطه ریگان به‌مناسبت دهه فجر/ شهرک خورشیدی ریگان وارد فاز اجرایی می‌شود

منبع: فــارس
? افتتاح طرح برق‌رسانی به دورافتاده‌ترین نقطه ریگان به‌مناسبت دهه فجر/ شهرک خورشیدی ریگان وارد فاز اجرایی می‌شود