افتتاح طرح‌های هفته دولت در شهرستان‌های کرمان

به‌مناسبت هفته دولت ۲۷ طرح عمرانی، خدماتی، بهداشتی و درمانی در شهرستان‌های عنبرآباد، رفسنجان و زرند در استان کرمان افتتاح شد. به گزارش فت فتو از جنوب کرمان، امروز همزمان با هفته دولت  با حضور شکرالهی نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسؤولان استان و شهرستان ۴ طرح […]


به‌مناسبت هفته دولت ۲۷ طرح عمرانی، خدماتی، بهداشتی و درمانی در شهرستان‌های عنبرآباد، رفسنجان و زرند در استان کرمان افتتاح شد.

به گزارش فت فتو از جنوب کرمان، امروز همزمان با هفته دولت  با حضور شکرالهی نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسؤولان استان و شهرستان ۴ طرح راهداری در شهرستان منوجان با اعتباری قریب به ۳۴۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

مسعود جمیلی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با اشاره به اینکه مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جنوب کرمان با توجه به وظیفه ذاتی خود در زمینه ایجاد بستر ایمن حمل و نقل در جنوب کرمان گام‌های ارزشمندی برداشته است که این روند با قدرت در حال انجام است، افزود :توسعه و نگهداری راه‌ها در جنوب کرمان سبب پیشرفت منطقه و زمینه‌ساز دیگر پیشرفت‌ها خواهد شد .

وی تصریح کرد: امروز آغاز  طرح تعریض  و بهسازی محور چاه‌حسن – حسین‌آباد و همچنین بهسازی و تعریض ابنیه این محور با اعتبار ۵۹ میلیارد ریال، عملیات خاکی و آسفالت با اعتبار ١۴٠ میلیارد ریال انجام شد تا جمعا ١٩٩ میلیارد ریال از محل اعتبارات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان برای ایجاد تردد ایمن در این محور تخصیص و هزینه شود .

 جمیلی افزود: محور چغوکی – زیارت فضل بن‌عباس با ۹ کیلومتر زیرسازی و ۴ کیلومتر آسفالت به مبلغ ٧۶ میلیارد ریال از منبع اعتبارات معاونت فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان زیر بار ترافیک قرار گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان بیان کرد: تعریض و اصلاح واریانت محور منوجان _ قلعه‌گنج به طول ۲ کیلومتر و با اعتبار ٣٠ میلیارد ریال از منابع راهداری  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان از دیگر طرح‌هایی بود که کار اجرایی آن آغاز شد‌.

جمیلی گفت :بهسازی و روکش خروجی منوجان به‌طول ۴ کیلومتر با اعتبار ۴٠ میلیارد ریال هم از منابع  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به بهره‌برداری رسید تا بستر مناسب حمل و نقل در این محور برای مردم و کاربران جاده ای فراهم شود‌.

افتتاح ۱۷ طرح در رفسنجان با اعتبار ۴۳۰ میلیارد ریال

به گزارش فت فتو از رفسنجان همزمان با هفته دولت با حضور خانم واعظی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ۱۳ طرح در منطقه کشکوئیه از توابع شهرستان به بهره‌برداری رسید.

جایگاه سوخت بنزین و قسمت رفاهی مجتمع باقری بخش کشکوئیه با مساحت ۲۳ هزار متر مربع و اعتبار بیش از ۲۳۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۱۸ نفر، ۴ پروژه شهرداری شامل زیرسازی و آسفالت، روشنایی بلوارهای امام حسین (ع) و شریعتی، دوربین‌های مداربسته‌ و سنگ‌فرش مقبره شهدای گمنام با اعتبار حدود ۳۰ میلیارد ریال و پروژه آسفالت خیابان‌های امام خمینی ۱۴، امام حسین(ع) ۹ و امام حسین(ع) ۱۱، بلوار و معابر شهدا، در روستاهای محمود آباد مروج،  شریف آباد، علی‌آباد شهید، احمد آباد عباس‌خان و تقی‌آباد در مجموع زیرسازی و آسفالت به متراژ ۳۲۴۰۰ متر مربع و اعتبار ۴۳ میلیارد ریال بهره‌برداری شدند.

افتتاح یک طرح برق‌رسانی شامل روشنایی و توسعه شبکه برق با اعتبار بیش از ۸ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال نیز در بخش کشکوئیه به بهره‌برداری رسید.

 افتتاح پایگاه اورژانس شهری شماره ۳ با اعتبار ۶۵۰ میلیون تومان، ساختمان دهیاری و شورای اسلامی روستای حمیدآباد با اعتبار ۴ میلیارد ریال و آسفالت و زیرسازی ۱۷ هزار متر مربع در این روستا با هزینه ۱۷ میلیارد ریال، سالن آموزش الکترونیکی علوم پزشکی رفسنجان با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های هفته دولت در شهرستان رفسنجان بود.

افتتاح ۶ طرح برق‌رسانی با اعتبار ۷ میلیارد ریال در زرند

در آخرین روز از هفته دولت با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۷ میلیارد ریال ۶ طرح برق‌رسانی در شهرستان زرند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گفته اسدی رئیس اداره برق شهرستان زرند این طرح‌ها با اعتبار ۷ میلیارد و ۴۷۳ میلیون ریال با مشارکت بخشداری در روستاهای دشتخاک، روح‌آباد،  سلیمان‌آباد، عباس‌آباد، چاهکین و ده‌احمدی سربنان در قالب اجرای ۳ هزار و ۷۳۷ متر  شبکه ۲۰ کیلو ولت و فشار ضعیف و  نصب ۲ دستگاه پست هوایی انجام شده است.

انتهای پیام۳۳۸۸/ب





افتتاح طرح‌های هفته دولت در شهرستان‌های کرمان

منبع:فــارس
? افتتاح طرح‌های هفته دولت در شهرستان‌های کرمان