افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی به‌مناسبت دهه مقاومت در ریگان

به‌مناسبت دهه مقاومت تعدادی طرح‌ محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در شهرستان ریگان به بهره‌برداری رسید.  به گزارش فت فتو از ریگان، امروز با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و به‌مناسبت دهه مقاومت ده‌ها طرح عمرانی در ریگان افتتاح شد.  سردار محمدعلی نظری در حاشیه افتتاح این طرح‌ها اظهار کرد: طرح آبرسانی به ۷ روستای ریگان […]


به‌مناسبت دهه مقاومت تعدادی طرح‌ محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در شهرستان ریگان به بهره‌برداری رسید.

 به گزارش فت فتو از ریگان، امروز با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و به‌مناسبت دهه مقاومت ده‌ها طرح عمرانی در ریگان افتتاح شد.

 سردار محمدعلی نظری در حاشیه افتتاح این طرح‌ها اظهار کرد: طرح آبرسانی به ۷ روستای ریگان با همت خیران، سپاه، دهیاری شلتوک‌آباد و نماینده شرق اجرا شده که امروز به بهره‌برداری رسید.

وی افتتاح ۹۲ واحد مسکونی به‌همت سپاه و خیران و احداث ۱۸ واحد مسکونی و ۹۰ چشمه بهداشتی در روستاهای محروم را دیگر طرح‌های امروز برشمرد.

سردار نظری عنوان کرد: سه کارگاه اشتغالزایی در روستاهای محروم شهرستان ریگان در قالب طرح قالیبافی و ۳ واحد آموزشی نیز در شهرستان افتتاح شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: جاده آسفالت روستایی سلطان‌آباد به طول یک کیلومتر افتتاح شد و دو خانه عالم و یک نمازخانه نیز به بهره‌برداری رسید.

سرهنگ نظری اعتبار این طرح‌ها را بالغ بر ۱۹ میلیارد تومان اعلام کرد.

پایان پیام/۸۰۰۱۴/ب





افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی به‌مناسبت دهه مقاومت در ریگان

منبع: فــارس
? افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی به‌مناسبت دهه مقاومت در ریگان