افتتاح سامانه ثبت هوشمند تخلفات رانندگی در کرمان/روند کاهشی تصادفات فوتی

سرپرست پلیس راهور استان کرمان گفت: از امروز سامانه هوشمند ثبت تخلفات پلیس راهور استان کرمان راه‌اندازی شد و کد پلیس به آن اختصاص یافت. به گزارش فت فتو از کرمان، امیر معین‌الدین ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: از امروز سامانه هوشمند ثبت تخلفات پلیس راهور استان کرمان راه‌اندازی شد و کد پلیس […]


سرپرست پلیس راهور استان کرمان گفت: از امروز سامانه هوشمند ثبت تخلفات پلیس راهور استان کرمان راه‌اندازی شد و کد پلیس به آن اختصاص یافت.

به گزارش فت فتو از کرمان، امیر معین‌الدین ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: از امروز سامانه هوشمند ثبت تخلفات پلیس راهور استان کرمان راه‌اندازی شد و کد پلیس به آن اختصاص یافت.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ دوربین در مرکز شهر کرمان وجود دارد، عنوان کرد: از امروز دیگر مانند گذشته همکاران من در پشت دوربین‌های مانیتورینگ نمی‌نشینند تا تخلفات رانندگان متخلف را ثبت و جریمه صادر کنند بلکه این کار توسط سامانه هوشمند قبض جریمه ثبت و برای صاحب خودرو ارسال می‌شود.

معین‌الدینی افزود: این دوربین‌ها قابلیت رصد تخلفاتی که توسط کاربران ما قابل رصد نیست از جمله کشف خودروهای سرقتی، نقض محدودیت‌های کرونایی شبانه، دوبله، مورب، پارک در پیاده‌روها، سرعت غیر مجاز، توقف روی خط عابر پیاده، به همراه داشتن حیوانات در ماشین، نبستن کمربند ایمنی و … را دارد.

سرپرست پلیس راهور استان کرمان گفت: میانگین روزانه ۳۵۰ تا ۴۵۰ خودروی مختلف در زمینه سرعت غیرمجاز را جریمه می‌کنیم و همچنین ماهانه ۱۱ تا ۱۲ قبض اخطاریه توسط همین دوربین‌ها قبلا صادر می‌شد.

وی بیان داشت: برخی از افراد فکر می‌کنند دوربین‌ها برخی خودروهای متخلف را فقط جریمه و برخی دیگر را جریمه نمی‌کنند این مطلب درست نیست، زیرا با راه‌اندازی سامانه هوشمند ثبت تخلفات پلیس راهور تمام تخلفات رانندگان تحت رصد پلیس قرار می‌گیرند.

معین‌الدینی با اشاره به اینکه تمام تلاشی که ما و همکارانمان انجام می‌دهیم در راستای انضباط ترافیک است،  فت: خوشبختانه از ۵۰ روز پیش  تصادفات فوتی و جرحی علی‌ارغم اینکه در کشور افزایشی است اما در استان  و شهر کرمان روند کاهشی است.

انتهای پیام/۸۰۰۱۸/ق





افتتاح سامانه ثبت هوشمند تخلفات رانندگی در کرمان/روند کاهشی تصادفات فوتی

منبع:فــارس
? افتتاح سامانه ثبت هوشمند تخلفات رانندگی در کرمان/روند کاهشی تصادفات فوتی