افتتاح درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بم

کلینیک‌تخصصی و فوق تخصصی برای ارائه خدمات درمانی به شهروندان در بم آغاز بکار کرد. به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان،رییس دانشگاه علوم پزشکی بم روز یکشنبه در حاشیه افتتاح کلینیک تخصصی و فوق تخصصی الزهرا(س) افزود: بیش از سه هزار و ۱۰۰ متر فضای فیزیکی (درمانی و آموزشی)برای این کلینیک در نظر گرفته […]

کلینیک‌تخصصی و فوق تخصصی برای ارائه خدمات درمانی به شهروندان در بم آغاز بکار کرد.

به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان،رییس دانشگاه علوم پزشکی بم روز یکشنبه در حاشیه افتتاح کلینیک تخصصی و فوق تخصصی الزهرا(س) افزود: بیش از سه هزار و ۱۰۰ متر فضای فیزیکی (درمانی و آموزشی)برای این کلینیک در نظر گرفته شده و ۲۵ میلیارد تومان اعتبار ابنیه این مرکز درمانی بوده است.

دکتر اویسی  افزود: پس از اتمام ساخت این طرح کلینیک های محمدباقر(ع) و امام رضا(ع) و همچنین طب کار ما با این مرکز درمانی ادغام شدند و بجز تجهیزات این کلینیک‌هاپنج میلیارد تومان نیز تجهیزات پزشکی جدید به این مرکز درمانی اضافه شده است.

نماینده مردم شهرستان های بم ،نرماشیر، فهرج و ریگان در مجلس شورای اسلامی هم درباره توقف طرح احداث بیمارستان ۲۰۲ تختخوابی بم  افزود:از سرگیری ساخت بیمارستان ۲۰۲ تختخوابی بم نیز در دست پیگیری است.

 

دانلود

کد ویدیو

 




افتتاح درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بم

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? افتتاح درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بم