افتتاح بیمارستان ۴۲ تختخوابی و پل تقاطع غیرهمسطح انار با حضور وزیر کشور

با حضور وزیر کشور بیمارستان ولیعص(عج) انار و پل تقاطع غیرهمسطح در شهرستان انار افتتاح شدند. به گزارش نذیر کرمان از شهرستان انار، همزمان با پنجمین روز از هفته دولت با حضور وزیر کشور انتظار بیش از ۲۰ ساله مردم انار به سر رسید و بیمارستان ولیعصر(عج) افتتاح شد.  به گفته خانم دکتر عبداللهی رئیس […]


با حضور وزیر کشور بیمارستان ولیعص(عج) انار و پل تقاطع غیرهمسطح در شهرستان انار افتتاح شدند.

به گزارش نذیر کرمان از شهرستان انار، همزمان با پنجمین روز از هفته دولت با حضور وزیر کشور انتظار بیش از ۲۰ ساله مردم انار به سر رسید و بیمارستان ولیعصر(عج) افتتاح شد.

 به گفته خانم دکتر عبداللهی رئیس شبکه بهداشت و درمان انار، این بیمارستان با زیربنای ۳۵۰۰متر مربع در ۲ طبقه از سال ۹۴ شروع و اکنون با هزینه‌ای بالغ بر ۱۶۰میلیارد تومان با تجهیزات کامل به روز با ۴۲ تخت شامل بخش اورژانس، داخلی، جراحی، زنان و زایمان واطفال راه‌اندازی شده است.

 وی افزود این بیمارستان در ابتدا با۳۲ تخت مصوبه گرفت ودر ادامه با افزایش ۱۰ تخت دیگر شامل ۲ تخت ارتوپدی، ۲ تخت چشم پزشکی، ۲ تخت روان و۴ تخت سی‌سی‌یو اکنون به ۴۲ تخت رسیدهاست.

 رئیس شبکه بهداشت و درمان انار افزود: در کنار این بیمارستان یک پروژه توسعه از سوی خیران در حال احداث است که شامل سیتی‌اسکن، دیالیز و آی‌سی‌یو است.

افتتاح پل تقاطع غیر همسطح شهرستان انار

 پل تقاطع غیر همسطح بزرگراه شمال به جنوب و شمال به جنوب‌شرق با هزینه‌ای بالغ بر ۹۵میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

  صالحی فرماندار انار افزود: این پروژه از سال ۹۰ شدوع شده و این مسیر یکی از پر ترددترین مسیر ترانزیتی استان کرمان است که روزانه بیش از ۲۴هزار خودرو سبک و سنگین از این محور عبور می‌کنند.

پایان پیام/۸۰۰۲۱/ب





افتتاح بیمارستان ۴۲ تختخوابی و پل تقاطع غیرهمسطح انار با حضور وزیر کشور

منبع: فــارس
? افتتاح بیمارستان ۴۲ تختخوابی و پل تقاطع غیرهمسطح انار با حضور وزیر کشور