افتتاح بخش تخصصی اطفال بیمارستان منطقه‌ای امام حسین(ع) در کرمان

با حضور امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش بخش تخصصی اطفال بیمارستان امام حسین(ع) کرمان به بهره‌برداری رسید. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، بعد از ظهر امروز با حضور امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، رئیس اداره بهداشت، امداد و درمان نزاجا و فرمانده جنوب‌شرق ارتش در استان کرمان بخش تخصصی اطفال حضرت علی‌اصغر […]


با حضور امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش بخش تخصصی اطفال بیمارستان امام حسین(ع) کرمان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، بعد از ظهر امروز با حضور امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، رئیس اداره بهداشت، امداد و درمان نزاجا و فرمانده جنوب‌شرق ارتش در استان کرمان بخش تخصصی اطفال حضرت علی‌اصغر (ع) بیمارستان منطقه‌ای امام حسین(ع) کرمان افتتاح شد.

 سرتیپ دوم امیر غلامعلیان در حاشیه افتتاح بخش تخصصی اطفال حضرت علی‌اصغر(ع) بیمارستان منطقه‌ای امام حسین(ع) کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز با حضور فرمانده نزاجا و رئیس اداره بهداشت، امداد و درمان نزاجا، بخش تخصصی ۱۰ تختوابی اطفال علی‌اصغر(ع) بیمارستان امام حسین(ع) ارتش کرمان به بهره‌برداری رسید.

 فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نزاجا خاطرنشان کرد: این بخش دارای ۳۵٠ متر زیربنا بوده و از تمام استاندارهای لازم برخوردار است.

 وی با اشاره به اینکه این بخش با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید، افزود: بخش اطفال این بیمارستان، از امروز با حضور ۲۰ نفر کادر درمانی شامل پزشک متخصص و پرستار جهت خدمت‌رسانی به خانواده نیروهای مسلح و عموم مردم استان کرمان کار خود را آغاز کرد.

 امیر غلامعلیان با قدردانی از پیگیری‌های شبانه‌روزی هیات رئیسه بیمارستان امام حسین(ع) و کمک‌های بی‌دریغ فرمانده نزاجا در جهت تزریق اعتبار تصریح کرد: این بخش در یک حرکت جهادگونه و فقط در مدت ۳ ماه به بهره‌برداری رسیده است

 به گزارش فارس، در پایان این افتتاح از نشان بیمارستان  منطقه‌ای امام حسین(ع) کرمان رونمایی شد.

 پایان پیام/۸۰۰۱۸/ب





افتتاح بخش تخصصی اطفال بیمارستان منطقه‌ای امام حسین(ع) در کرمان

منبع: فــارس
? افتتاح بخش تخصصی اطفال بیمارستان منطقه‌ای امام حسین(ع) در کرمان