افتتاح اولین قرارگاه پدافند زیستی کشور در کرمان

کرمان- طی آیینی اولین قرارگاه مقابله زیستی پدافند غیرعامل کشور در کرمان افتتاح شد. به گزارش نذیر کرمان، آئین افتتاح اولین قرارگاه مقابله زیستی پدافند غیرعامل کشور در کرمان برگزار شد و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در این آئین اظهار کرد: محورهای اصلی جنگ‌های نوین در حوزه زیستی است و به شدت […]

کرمان- طی آیینی اولین قرارگاه مقابله زیستی پدافند غیرعامل کشور در کرمان افتتاح شد.

به گزارش نذیر کرمان، آئین افتتاح اولین قرارگاه مقابله زیستی پدافند غیرعامل کشور در کرمان برگزار شد و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در این آئین اظهار کرد: محورهای اصلی جنگ‌های نوین در حوزه زیستی است و به شدت با آن مواجه هستیم.

رحمان جلالی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به جنگ‌های ترکیبی هشدار دادند و اگر می‌خواهیم از پس این جنگ‌ها برآییم باید آرایش قرارگاهی بگیریم‌.

وی با اشاره به اینکه بحث‌های زیستی یکی از ابعاد مهم جنگ اقتصادی است، خواستار اجرای برنامه‌های ضربتی و کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت، پشتیبانی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، پیوند رسانه‌ای و هماهنگی‌های بین‌بخشی در این حوزه شد.

جلالی بر توجه به امنیت زیستی تاکید کرد و ابراز داشت: بخش زیادی از اقتصاد استان کرمان مربوط به حوزه کشاورزی است، بنابراین پدافند زیستی از اهمیت ویژه‌ای در این خطه برخوردار است.

کد خبر ۵۸۰۳۹۰۹




افتتاح اولین قرارگاه پدافند زیستی کشور در کرمان

منبع: مــهر
? افتتاح اولین قرارگاه پدافند زیستی کشور در کرمان