افتتاح اولین دانشگاه جوار صنعت کشور در کرمان

نذیر کرمان/کرمان اولین دانشگاه علمی کاربردی در جوار صنعت در شهرک صنعتی استان کرمان با حضور معاون قضائی دادستان کل کشور افتتاح شد. علی جمادی رئیس دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه امروز ۱۰ آبان ماه در این مراسم، افتتاح اولین دانشگاه در جوار صنعت صنایع کوچک و متوسط کشور را اقدامی مهم در زمینه تولید […]

نذیر کرمان/کرمان اولین دانشگاه علمی کاربردی در جوار صنعت در شهرک صنعتی استان کرمان با حضور معاون قضائی دادستان کل کشور افتتاح شد.

علی جمادی رئیس دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه امروز ۱۰ آبان ماه در این مراسم، افتتاح اولین دانشگاه در جوار صنعت صنایع کوچک و متوسط کشور را اقدامی مهم در زمینه تولید برشمرد و بیان کرد: خوشبختانه امروز در کنار تلاش برای افزایش تولید و قطع وابستگی کشور به بیگانگان، شاهد همت بالا برای بالا بردن سطح آموزش تئوری و عملی افراد برای پرورش نیروهای متخصص و مدیران صنعتی هستیم. 

رئیس دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه با اشاره به اینکه شرکت قطعه گستر کرمان الگویی مناسب برای سایر نقاط کشور است، گفت: مجوزهای لازم جهت تأسیس این دانشگاه اخذ شده و کسانی که قرار است به عنوان دانشجو مشغول شوند نیازسنجی شده تا در این راستا شاهد عملکردی خوب در آینده باشیم.

گفتنی است: نخستین دانشگاه علمی کاربردی جوار صنعت و مرکز شتابدهی و رشد در زمینه ماشین آلات و قطعات صنعتی در کرمان، فعالیت خود را آغاز کرد.

انتهای پیام 




افتتاح اولین دانشگاه جوار صنعت کشور در کرمان

منبع: ایـسنا
? افتتاح اولین دانشگاه جوار صنعت کشور در کرمان