اعمال محدودیت علیه مسجدالاقصی از سوی رژیم صهیونسیتی

به گزارش گروه بین‌الملل نذیر کرمان،با فرارسیدن ماه مبارک رمضان در فلسطین، رژیم صهیونیستی محدودیت‌های شدیدی را برای ورود نمازگزاران فلسطینی به مسجدالاقصی به اجرا درآورده است. براساس گزارش الجزیره، با آغاز ماه مبارک رمضان در فلسطین نمازگزاران فلسطینی با محدودیت‌های شدیدی از سوی رژیم صهیونیستی برای ورود به مسجدالاقصی روبرو شده‌اند. خبرنگار الجزیره گزارش […]

به گزارش گروه بین‌الملل نذیر کرمان،با فرارسیدن ماه مبارک رمضان در فلسطین، رژیم صهیونیستی محدودیت‌های شدیدی را برای ورود نمازگزاران فلسطینی به مسجدالاقصی به اجرا درآورده است.

براساس گزارش الجزیره، با آغاز ماه مبارک رمضان در فلسطین نمازگزاران فلسطینی با محدودیت‌های شدیدی از سوی رژیم صهیونیستی برای ورود به مسجدالاقصی روبرو شده‌اند.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که رژیم اشغالگر صهیونیستی اقدامات خود در ورودی‌های مسجدالاقصی را تشدید کرده و مانع از ورود جوانان فلسطینی به این مکان مقدس جهت ادای نماز عشا و نماز تراویح شده است.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در ورودی‌های مسجدالاقصی تنها به مردانی که بالای ۴۰ سال داشته باشند اجازه ورود به این مکان مقدس اسلامی را می‌دهند. همچنین زنان فلسطینی نیز می‌توانند برای ادای نماز به مسجدالاقصی مشرف بشوند.

انتهای پیام/




اعمال محدودیت علیه مسجدالاقصی از سوی رژیم صهیونسیتی

منبع: بــرنا
? اعمال محدودیت علیه مسجدالاقصی از سوی رژیم صهیونسیتی