اعلام محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در کرمان

کرمان- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان گفت: محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی اجرا می‌شود. به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ اسماعیل خوشوقت، گفت: برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان و برقراری انضباط ترافیکی، تردد هرگونه وسایل نقلیه در روز تاسوعا و عاشورا در برخی خیابان‌های شهر کرمان ممنوع […]

کرمان- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان گفت: محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی اجرا می‌شود.

به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ اسماعیل خوشوقت، گفت: برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان و برقراری انضباط ترافیکی، تردد هرگونه وسایل نقلیه در روز تاسوعا و عاشورا در برخی خیابان‌های شهر کرمان ممنوع است.

وی افزود: در محدوده حسینیه ثارالله، از حد فاصل میدان بسیج تا تقاطع پاسداران و برعکس، در محدوده تکیه عباسعلی در خیابان فردوسی حد فاصل سه راه سپه تا سه راه پروین اعتصامی در مسیر رفت و برگشت و در محدوده تکیه فاطمیه از سه راه احمدی تا تقاطع طالقانی تردد وسایل نقلیه ممنوع است.

رئیس پلیس راهور استان بیان کرد: در محدوده تکیه قائم از سه راه احمدی تا سه راه قائم و بلعکس و در خیابان حضرت امام از سه راه سام تا تقاطع طالقانی نیز ممنوعیت تردد خواهد بود.

وی ادامه داد: در محدوده میدان شهدا، ورودی از سمت خیابان شریعتی از مقطع سه راه چمران، از سمت خیابان امام از مقطع تقاطع میرزا رضا، مادر و ۱۷ شهریور و از خیابان شهدا از مقطع تقاطع انقلاب به سمت میدان شهدا نیز تردد ممنوع است.

سرهنگ خوشوقت گفت: در گلزار بین المللی شهدای کرمان نیز تردد وسایل نقلیه از پل گنبد جبلیه و بلوار شهید پرجعفری به سمت خیابان شهید یوسف اللهی تا میدان امام حسین (ع) و میدان امام حسین (ع) به سمت جنوب تا پارکینگ و به سمت شرق و خیابان ضلع شرقی گلزار شهدا ممنوع اعلام می‌شود.

وی گفت: در سایر شهرهای استان نیز بنا بر الویت‌های حرکت و گردهمایی هیأت‌های عزاداری، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد وسایل نقلیه اجرا خواهد شد که از مسئولان هیأت‌های مذهبی و مسئولان ایستگاه‌های صلواتی انتظار داریم در برپایی محل ایستگاه صلواتی به مشکلات ترافیکی توجه کنند و افرادی را به عنوان انتظامات در نظر بگیرند تا در هنگام پخش نذورات از بروز ترافیک و راهبندان جلوگیری شود.

کد خبر ۵۸۴۷۰۰۷




اعلام محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در کرمان

منبع: مــهر
? اعلام محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در کرمان