اعلام محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در کرمان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی را اعلام و بر توجه آحاد مردم به آنها تاکید کرد. به گزارش نذیر کرمان از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اسماعیل خوشوقت ضمن تسلیت ایام محرم، گفت: برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان و […]


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی را اعلام و بر توجه آحاد مردم به آنها تاکید کرد.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اسماعیل خوشوقت ضمن تسلیت ایام محرم، گفت: برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان و برقراری انضباط ترافیکی، تردد هرگونه وسایل نقلیه در روز تاسوعا و عاشورا در برخی خیابان‌های شهر کرمان ممنوع است.

وی در این رابطه افزود: در محدوده حسینیه ثارالله، از حد فاصل میدان بسیج تا تقاطع پاسداران و بلعکس،  در محدوده تکیه عباسعلی در خیابان فردوسی حد فاصل سه راه سپه تا سه راه پروین اعتصامی در مسیر رفت و برگشت و در محدوده تکیه فاطمیه از سه راه احمدی تا تقاطع طالقانی تردد وسایل نقلیه ممنوع است.

رئیس پلیس راهور استان بیان کرد: در محدوده تکیه قائم از سه راه احمدی تا سه راه قائم و بلعکس و در خیابان حضرت امام از سه راه سام تا تقاطع طالقانی نیز ممنوعیت تردد خواهد بود.

 وی ادامه داد: در محدوده میدان شهدا، ورودی از سمت خیابان شریعتی از مقطع سه راه چمران، از سمت خیابان امام از تقاطع میرزا رضا، مادر و ۱۷شهریور و از خیابان شهدا از مقطع تقاطع انقلاب به سمت میدان شهدا نیز تردد ممنوع است.

سرهنگ خوشوقت اضافه کرد: در گلزار بین‌المللی شهدای کرمان نیز تردد وسایل نقلیه از پل گنبد جبلیه و بلوار شهید پرجعفری به سمت خیابان شهید یوسف اللهی تا میدان امام حسین(ع)  و میدان امام حسین(ع) به سمت جنوب تا پارکینک و به سمت شرق و خیابان ضلع شرقی گلزار شهدا ممنوع اعلام می‌شود.

 وی اظهار داشت: در سایر شهرهای استان نیز بنا بر اولویت‌های حرکت و گردهمایی هیأت‌های عزاداری، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد وسایل نقلیه اجرا خواهد شد که از مسؤولان هیأت‌های مذهبی و مسؤولان ایستگاه‌های صلواتی انتظار داریم در برپایی محل ایستگاه صلواتی به مشکلات ترافیکی توجه کنند و افرادی را به‌عنوان انتظامات در نظر بگیرند تا در هنگام پخش نذورات از بروز ترافیک و راهبندان جلوگیری شود.

 رئیس پلیس راهور استان کرمان تصریح کرد: با توجه به اینکه اغلب عزاداران عزیز ملبس به لباس تیره و مشکی هستند، به آنها توصیه می‌کنیم حتماً در هنگام تاریکی هوا در موقع عبور از معابر احتیاط بیشتری داشته باشند و به خانواده‌ها نیز توصیه می‌کنیم هنگام حضور در مراسم‌ها مواظب کودکان خردسالان خود باشند و از ورود ناگهانی آنها به سواره رو خیابان جلوگیری کنند.

سرهنگ خوشوقت خاطرنشان کرد: تعین افرادی به‌عنوان انتظامات هیأت از موارد مهم و مورد تاکید مراسمات است تا با پوشیدن کاور شبرنگ مراقبت‌های ترافیکی را از عزاداران داشته باشند و از تمامی مسؤولان هیأت‌های عزاداری می‌خواهیم در صورت تردد در معابر عمومی حتما با پلیس راهور منطقه خود هماهنگی کنند تا امنیت تردد در مسیر آنها برقرار شود و سایر مردم و رانندگان عبوری هم دچار مشکل تردد نشوند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





اعلام محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در کرمان

منبع: فــارس
? اعلام محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در کرمان