اعلام جرم دادستانی کرمان علیه مدیر بانکی در تهران به دلیل قصور در مسیر حمایت از تولید

فت فتو/کرمان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از اعلام جرم معاونت حقوق عامه این دادسرا علیه یک مدیر بانکی در تهران به دلیل قصور و کوتاهی در مسیر حمایت از تولید خبر داد. دادخدا سالاری امروز اول شهریورماه در تشریح این خبر افزود: پس از بررسی گزارشات رسیده به دبیرخانه ستاد استانی اجرای […]

فت فتو/کرمان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از اعلام جرم معاونت حقوق عامه این دادسرا علیه یک مدیر بانکی در تهران به دلیل قصور و کوتاهی در مسیر حمایت از تولید خبر داد.

دادخدا سالاری امروز اول شهریورماه در تشریح این خبر افزود: پس از بررسی گزارشات رسیده به دبیرخانه ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی مبنی بر عدم همکاری یک مقام مسئول در اجرای دستورات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حمایت از تولید، اعلام جرم علیه وی انجام و فرد مذکور تحت تعقیب قضایی قرار گرفت.

وی بیان کرد: همه باید به این باور برسیم که چاره حل مشکلات اقتصادی کشور، نسخه شفابخش رهبر حکیم انقلاب اسلامی مبنی بر توجه به امر تولید داخلی و حمایت از تولید کنندگان است.

سالاری گفت: براساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی، رفع موانع تولید و تسهیل روند اشتغال و توسعه اقتصادی فرمان حکومتی است و تمامی مدیران باید به وظایف خود در این حوزه عمل نمایند.

مدعی العموم در استان کرمان با اشاره به جنگ اقتصادی تحمیل شده به کشور از سوی دشمنان، اظهار کرد: تولیدکنندگان و متخصصان حوزه تولید و صنعت، افسران این جنگ تمام عیار هستند و باید پشتیبانی های قانونی از آنها صورت گیرد.

وی هشدار داد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر وظیفه دستگاه های اجرایی در خصوص کمک به امر تولید و رفع موانع تولید که فرمان حاکمیتی و فصل الخطاب محسوب می شود، دستگاه قضایی اگر بر مبنای بررسی های تخصصی خود، گزارشات مردمی واظهارات تولیدکنندگان به این نتیجه برسد که مقام مسئول در هر سطح و رده ای در امر تولید مانع ایجاد می کند، به عنوان مدعی العموم و به لحاظ عدم اجرای فرامین حاکمیتی وفق ماده ۵۷۶ قانون مجازات اسلامی علیه او اعلام جرم خواهد کرد.

انتهای پیام




اعلام جرم دادستانی کرمان علیه مدیر بانکی در تهران به دلیل قصور در مسیر حمایت از تولید

منبع: ایـسنا
? اعلام جرم دادستانی کرمان علیه مدیر بانکی در تهران به دلیل قصور در مسیر حمایت از تولید