اعلام آمادگی صندوق اعتباری هنر برای حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان بم

نذیر کرمان/کرمان مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با بیان اینکه اصحاب فرهنگ و هنر نیز باید متوجه ساختن روح، ذهن، معنویت، ایمان، فرهنگ و هنر در ابعاد مختلف باشند، گفت: باید کاری کرد تعداد نامداران بزرگ فرهنگ و هنر شهرستان بم در آینده بیشتر شوند و ما آماده همه نوع همکاری در این زمینه هستیم. سیدمجید […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با بیان اینکه اصحاب فرهنگ و هنر نیز باید متوجه ساختن روح، ذهن، معنویت، ایمان، فرهنگ و هنر در ابعاد مختلف باشند، گفت: باید کاری کرد تعداد نامداران بزرگ فرهنگ و هنر شهرستان بم در آینده بیشتر شوند و ما آماده همه نوع همکاری در این زمینه هستیم.

سیدمجید پوراحمدی شامگاه چهارم دی ماه در مراسم تجلیل از اصحاب فرهنگ و هنر در شهرستان بم ضمن ابراز خرسندی از حضور در این مراسم، اظهار کرد: همت مسئولان شهرستان بم برای برگزاری این برنامه قابل تقدیر است.

وی با اشاره به سفرهای گذشته خود به بم افزود: بخشی از فعالیت صندوق اعتباری هنر در شهرستان بم شروع شده و حتی اسم طرح پرداخت تسهیلات ضروری صندوق به نام ” یادمان” از نماد یادمان زلزله‌زدگان بم گرفته شد و شروع آن نیز از این شهرستان بود و از دو سال گذشته بیش از ۲۰۰۰ نفر از اهالی فرهنگ و هنر کشور از تسهیلات این طرح استفاده کردند.

رئیس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر با گرامیداشت سالروز زلزله بم و با اشاره ضربه‌ای که به مردم به ویژه جامعه فرهنگ و هنر وارد شد، افزود: این اتفاق مشیت الهی بوده و باید از آن درس عبرت گرفت و در عین حال نگاه به آینده، ساخت و رشد داشته باشیم. شهر بم پس از زلزله به خوبی ساخته شد و اصحاب فرهنگ و هنر نیز باید متوجه ساختن روح، ذهن، معنویت، ایمان، فرهنگ و هنر در ابعاد مختلف باشند.

وی با یادآوری اینکه شهرستان بم یکی از شاخص‌های فرهنگ و هنر کشور بوده، اظهار کرد: زمانی که صحبت از تمدن چند هزار ساله می‌شود، نشانه فرهنگ و هنر است. ارگ قدیم مجموعه‌ای از هنر است و هنر در این آب و خاک وجود دارد و باید کاری کرد تعداد نامداران بزرگ فرهنگ و هنر شهرستان بم در آینده در کشور بیشتر شوند و ما آماده همه نوع همکاری در این زمینه هستیم.

مشاور وزیر ارشاد بیان کرد: یکی از اقدامات مهم، افتتاح سینمای شهرستان بم پس از چندین سال انتظار است که زحمات زیادی برای آن کشیده شده و پس از افتتاح به مدت یک هفته صندوق اعتباری هنر همه سانس‌های آن را خریده و رایگان در اختیار مردم قرار می‌دهد.

پوراحمد در پایان اظهار کرد: در راستای تحقق عدالت عمومی به دنبال آن هستیم تمرکزگرایی که در تهران بود به سطح استان‌ها و شهرها برود و امشب از یک عمر تلاش اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان بم تجلیل می‌شود و این افراد الگویی برای جوانان هستند و امیدواریم بتوانیم به زودی از استعدادها و جوانان فرهنگ و هنر شهرستان نیز تقدیر کنیم.

انتهای پیام 




اعلام آمادگی صندوق اعتباری هنر برای حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان بم

منبع: ایـسنا
? اعلام آمادگی صندوق اعتباری هنر برای حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان بم