اعلام آمادگی شهرداری کرمان برای میزبانی از زائران «سردار دل‌ها»

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرمان از آمادگی کامل شهرداری جهت میزبانی از زائران سردار دل‌ها خبر داد. به گزارش فت فتو از کرمان، نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به آمادگی شهرداری جهت میزبانی از زائران سردار دل‌ها اظهار کرد: در این راستا براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده کارها تقسیم‌بندی شده است و […]


نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرمان از آمادگی کامل شهرداری جهت میزبانی از زائران سردار دل‌ها خبر داد.

به گزارش فت فتو از کرمان، نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به آمادگی شهرداری جهت میزبانی از زائران سردار دل‌ها اظهار کرد: در این راستا براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده کارها تقسیم‌بندی شده است و اسکان زائران بر عهده کمیته مردمی سالگرد قرار دارد.

محمدرضا کمساری ادامه داد: برای اسکان زائران از ظرفیت دانشگاه‌ها، مدارس و مکان‌های موجود در سازمان‌ها استفاده شده است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه امسال به‌دلیل فروکش کردن کرونا، حضور پرشکوه مردم را در مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی خواهیم داشت.

کمساری افزود: شهرداری در فضای مربوط به گلزار شهدا و در موضوعاتی مثل ساماندهی این مکان، عملیات‌ عمرانی، پاکسازی محدوده جنگل قائم، هرس کردن درخت‌ها و نظافت این مکان اقدامات گوناگون انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه در ایام سالگرد ممکن است یک یا ۲ مورد از شهرداری‌های کشور در بحث حمل‌ونقل به کمک شهرداری کرمان بیایند، تاکید کرد: ون‌هایی نیز خریداری می‌شود تا به حمل‌ونقل سالمندان کمک کند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





اعلام آمادگی شهرداری کرمان برای میزبانی از زائران «سردار دل‌ها»

منبع: فــارس
? اعلام آمادگی شهرداری کرمان برای میزبانی از زائران «سردار دل‌ها»