اعلام آمادگی جمعیت مردمی سلیمانی‌های کرمان برای کمک به مردم زلزله‌زده خوی

در پی وقوع زمین‌لرزه در شهرستان خوی، جمعیت مردمی سلیمانی‌ها برای کمک به مردم این منطقه اعلام آمادگی کرد به گزارش فت فتو از کرمان، شب گذشته زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۹ ریشتر شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی را به‌شدت لرزاند، خانه‌هایی را تخریب، شماری را زخمی و خانواده‌هایی را نیز داغدار کرد.  مردم […]


در پی وقوع زمین‌لرزه در شهرستان خوی، جمعیت مردمی سلیمانی‌ها برای کمک به مردم این منطقه اعلام آمادگی کرد

به گزارش فت فتو از کرمان، شب گذشته زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۹ ریشتر شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی را به‌شدت لرزاند، خانه‌هایی را تخریب، شماری را زخمی و خانواده‌هایی را نیز داغدار کرد.

 مردم شهرستان خوی در شرمای استخوان‌سوز زمستان آذربایجان غربی دچار حادثه‌ای شدند که عبور آن علاوه بر همت جمعیت هلال‌احمر و مجموعه‌های دولتی نیازمند کمک‌های مردمی نیز هست.

مردم کرمان و در پیشانی آنها سردار سلیمانی، همواره ثابت کرده‌اند که هرجا مشکلی هست، آنها در صف اول خدمت و خدمت‌رسانی هستند.

در همین راستا حجت‌الاسلام رسول الله‌وردی دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کرمان در گفت‌وگو با فت فتو ضمن عرض تسلیت به مردم داغدار و غم‌دیده استان آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه هرجا نیاز به کمک و نیروی انسانی باشد، جمعیت مردمی سلیمانی آماده خدمت هستند، گفت: جریان مردمی و جهادی دیار کریمان، برای کمک به مردم زلزله‌زده آمادگی خود را اعلام می‌دارد.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





اعلام آمادگی جمعیت مردمی سلیمانی‌های کرمان برای کمک به مردم زلزله‌زده خوی

منبع: فــارس
? اعلام آمادگی جمعیت مردمی سلیمانی‌های کرمان برای کمک به مردم زلزله‌زده خوی