اعضای یک باند آدم‌ربا در شرق کرمان دستگیر شدند

کرمان – دادستان بم از دستگیری اعضای یک باند آدم ربایی در شرق کرمان خبر داد. به گزارش فت فتو، دادستان بم از دستگیری چهار نفر از اعضای یک باند فرااستانی آدم‌ربایی در شرق استان خبر داد و گفت: در پی ربایش یکی از شهروندان شهرستان بم توسط افرادی اهل و ساکن یکی دیگر از […]

کرمان – دادستان بم از دستگیری اعضای یک باند آدم ربایی در شرق کرمان خبر داد.

به گزارش فت فتو، دادستان بم از دستگیری چهار نفر از اعضای یک باند فرااستانی آدم‌ربایی در شرق استان خبر داد و گفت: در پی ربایش یکی از شهروندان شهرستان بم توسط افرادی اهل و ساکن یکی دیگر از استان‌های کشور، با ورود جدی دستگاه قضائی و با استفاده از ظرفیت نیروی انتظامی و به‌طور خاص پلیس آگاهی استان کرمان و شهرستان بم، ۴ نفر از متهمین در استان محل سکونتشان دستگیر و به شهرستان بم منتقل شدند.

محمد ضیاالدینی افزود: شخص ربوده شده هیچ ارتباط قبلی با متهمین نداشته و متهمین بدون هیچ مبنایی اقدام به ربایش وی کرده بودند و فرد ربوده شده مدت ۴۸ روز در اختیار متهمین بوده است که در نهایت با ورود و پیگیری دستگاه قضائی و مرجع انتظامی، موجبات آزادی وی فراهم شد.

وی خاطرنشان کرد: متهمین دستگیر شده با صدور قرار بازداشت موقت به زندان بم معرفی شده‌اند و پرونده در شعبه‌ی دوم بازپرسی بم در حال رسیدگی است و دستگیری و تعقیب سایر متهمین به طور ویژه در دستور کار قرار دارد.

دادستان بم گفت: عزم جدی دستگاه قضائی در شرق استان کرمان برخورد جدی و قاطع با بزه آدم‌ربایی و گروگانگیری می‌باشد و بر اساس رویه‌ی حاکم بر محاکم شهرستان، مجازات حبس طولانی‌مدت، بدون اعمال هرگونه تخفیف در مرحله‌ی صدور یا اجرای حکم در انتظار این بزهکاران است، چراکه اولویت اصلی دادستانی حفظ نظم و امنیت شهروندان است.

کد خبر ۵۴۳۶۸۸۴




اعضای یک باند آدم‌ربا در شرق کرمان دستگیر شدند

منبع: مــهر
? اعضای یک باند آدم‌ربا در شرق کرمان دستگیر شدند