اعضای کادر درمان برای مهار کرونا جهاد کردند

کرمان – فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به تلاش کادر درمان برای مهار کرونا گفت: اعضای کار درمان برای کنترل کرونا اقدام به جهاد و فداکاری کردند. به گزارش فت فتو، سردار حسین معروفی ظهر دوشنبه در دیدار با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمان اظهارداشت: هر چند ویروس کرونا مشکلات زیادی برای جامعه ایجاد […]

کرمان – فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به تلاش کادر درمان برای مهار کرونا گفت: اعضای کار درمان برای کنترل کرونا اقدام به جهاد و فداکاری کردند.

به گزارش فت فتو، سردار حسین معروفی ظهر دوشنبه در دیدار با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمان اظهارداشت: هر چند ویروس کرونا مشکلات زیادی برای جامعه ایجاد کرد اما در همین دوران نیز شاهد همدلی و همراهی مردم برای گذر از این بحران بودیم.

وی ادامه داد: جلوه‌های ایثار و از خودگذشتگی و فداکاری مردم را می‌توان در این ایام مشاهده کرد و کار جهادی کادر درمان نیز در این ایام مثال زدنی بود زیرا که موجب کنترل بیماری و گذر از بحران شد.

وی افزود: در این ایام زیبایی‌هایی توسط کادر درمان خلق شد که نمی‌شود نادیده گرفت و همین مساله موجب افزایش ارادت ملت به کادر درمان شد.

وی ادامه داد: این روحیه و ایثار برای نجات هم نوع باید حفظ شود و در واقع در زمینه ایجاد امنیت و سلامت نیاز به یک کار جهادی و مداوم داریم.

وی با اشاره به مجاهدت‌های کادر درمان گفت: همین مساله موجب شد که افرادی که جان خود را از دست دادند هشدی محسوب شوند.

کد خبر ۵۵۳۰۶۳۴




اعضای کادر درمان برای مهار کرونا جهاد کردند

منبع: مــهر
? اعضای کادر درمان برای مهار کرونا جهاد کردند