اعزام ۶۰ نفر از مدافعان سلامت به مشهد مقدس برای اولین بار

حجت الاسلام جلالی گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان جهت قدردانی از کادر درمان و مدافعان سلامت قرار است تعداد ۳۰۰ نفر را طی سه مرحله به مشهد مقدس اعزام کند. حجت الاسلام علی جلالی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان در گفتگو با فت فتو در رابطه با اعزام کادر درمان […]

حجت الاسلام جلالی گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان جهت قدردانی از کادر درمان و مدافعان سلامت قرار است تعداد ۳۰۰ نفر را طی سه مرحله به مشهد مقدس اعزام کند.

حجت الاسلام علی جلالی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان در گفتگو با فت فتو در رابطه با اعزام کادر درمان به مشهد مقدس اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برای تجلیل و قدردانی از کادر درمان به جهت تلاش و مجاهدت هایی که از زمان شیوع بیماری کرونا داشته و در تماس مستقیم با بیماران بوده اند تصمیم گرفت که این مدافعان سلامت را برای اولین بار در سه مرحله به مشهد مقدس اعزام کند.

وی با بیان ۳۴۷ نفر به مشهد مقدس اعزام خواهند شد، اذعان کرد: این تعداد طی سه مرحله و در تاریخ های متفاوت و به مدت سه روز اقامت در مشهد اعزام می شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان تصریح کرد: تعداد ۶۰ نفر عصر روز گذشته با قطار اعزام‌ شدند.

حجت الاسلام جلالی ادامه داد: در مرحله دوم که در تاریخ ۱۲ آبان صورت می گیرد مجددا تعداد ۶۰ نفر و همچنین در تاریخ شنبه ۱۵ آبان تعداد ۸۰ نفر انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: تمامی هزینه های این سفر از نیات موقوفات کرمان و رفسنجان تامین شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان بیان کرد: این اعزام ها طی دو مرحله دیگر همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/نامجو




اعزام ۶۰ نفر از مدافعان سلامت به مشهد مقدس برای اولین بار

منبع:آرمـان
? اعزام ۶۰ نفر از مدافعان سلامت به مشهد مقدس برای اولین بار