اعزام‌ ۱۰ تیم از راهداری جنوب کرمان به مرز مهران

فت فتو/کرمان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: در راستای کمک به ساماندهی حمل و نقل زائران اربعین حسینی، ۱۰ تیم از جنوب کرمان در قالب ماشین آلات سبک و نیمه سنگین شب گذشته به مرز مهران اعزام شدند. مجتبی رئیسی امروز ۲۰ شهریورماه با اعلام […]

فت فتو/کرمان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: در راستای کمک به ساماندهی حمل و نقل زائران اربعین حسینی، ۱۰ تیم از جنوب کرمان در قالب ماشین آلات سبک و نیمه سنگین شب گذشته به مرز مهران اعزام شدند.

مجتبی رئیسی امروز ۲۰ شهریورماه با اعلام این خبر افزود: این اقدام در راستای سیاست های  سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و همچنین کمک به روند تسهیل در حمل و نقل زائران اربعین حسینی در کمترین زمان از اعلام رسمی صورت گرفته و اکیپ ها را در کمترین زمان تجهیز و اعزام کردیم.  
 
وی بیان کرد: تیم‌های اعزامی با نظر مسئولان ستاد اربعین سازمان راهداری در مرز مهران ساماندهی و خدمات موردنظر ستاد را انجام خواهند داد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان اظهار کرد: مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان در راستای سیاست‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، تمام تلاش خود را برای ساماندهی بهتر روند حمل و نقل زائران‌اربعین حسینی به کار گرفته است.

انتهای پیام




اعزام‌ ۱۰ تیم از راهداری جنوب کرمان به مرز مهران

منبع: ایـسنا
? اعزام‌ ۱۰ تیم از راهداری جنوب کرمان به مرز مهران