اعزام ١٣٠ دانش‌ آموز دختر زیارت‌اولی از استان کرمان به مشهد مقدس

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از اعزام ١٣٠ دانش آموز دختر زیارت اولی به مشهد مقدس خبر داد.  رضا رضایی امروز ۳۰ خرداد ماه در نشست شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش آموزی استان کرمان گفت: با هماهنگی‌های انجام شده دانش آموزان دختر زیارت اولی روز جمعه دوم تیر ماه به مشهد مقدس اعزام […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از اعزام ١٣٠ دانش آموز دختر زیارت اولی به مشهد مقدس خبر داد. 

رضا رضایی امروز ۳۰ خرداد ماه در نشست شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش آموزی استان کرمان گفت: با هماهنگی‌های انجام شده دانش آموزان دختر زیارت اولی روز جمعه دوم تیر ماه به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه سفر معنوی نقش مهمی در تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان دارد، افزود: توجه به فعالیت‌های پرورشی و تربیتی در کنار مسائل آموزشی در مدارس همیشه مد نظر آموزش و پرورش بوده است.

رضایی از مربیان همراه اردوی زیارت اولی‌ها خواست نسبت به هدایت و ایمنی دانش آموزان در طول سفر همه نکات را مد نظر داشته‌ باشند تا خاطره خوبی از این سفر زیارتی برای آنها رقم بخورد.

رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان نیز در این جلسه از جذب ١٨٨ هزار دانش آموز استان در این سازمان کرمان خبر داد و بیان کرد: با توجه به اینکه بیش از ۶٨٠ هزار دانش آموز در مدارس استان کرمان مشغول به تحصیل هستند و سازمان دانش آموزی استان آمادگی جذب ۵٠٠ هزار دانش آموز دیگر را دارد، امید است مسئولان از سازمان دانش آموزی حمایت جدی داشته باشند.

محمود رجبی افزود: اردوهای زیارتی با هدف بهره‌گیری از فضای معنوی زیارتی، بصیرت‌افزایی و ایجاد روحیه نشاط و پویایی در بین دانش آموزان انجام می‌شود.

انتهای پیام




اعزام ١٣٠ دانش‌ آموز دختر زیارت‌اولی از استان کرمان به مشهد مقدس

منبع: ایـسنا
? اعزام ١٣٠ دانش‌ آموز دختر زیارت‌اولی از استان کرمان به مشهد مقدس