اعزام عمومی زائران به کربلا مقدور نیست

کرمان – فت فتو – سخنگوی ستاد اربعین استان کرمان با اشاره به شیوع ویروس کرونا و قرار گرفتن دنیا در شرایط خاص گفت: ثبت‌نام و اعزام عمومی مردم برای سفر اربعین با توجه به تخصیص نیافتن سهمیه از سوی ستاد اربعین کشور به استان‌ها مقدور نیست. محمود عرب‌نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو […]

کرمان – فت فتو – سخنگوی ستاد اربعین استان کرمان با اشاره به شیوع ویروس کرونا و قرار گرفتن دنیا در شرایط خاص گفت: ثبت‌نام و اعزام عمومی مردم برای سفر اربعین با توجه به تخصیص نیافتن سهمیه از سوی ستاد اربعین کشور به استان‌ها مقدور نیست.

محمود عرب‌نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو با اشاره به اختصاص سهمیه ۳۰ هزار نفری به موکب داران برای سفر اربعین افزود: مرزهای زمینی به سمت عراق مسدود است و این افراد از طریق مرز هوایی به کربلا سفر خواهند کرد.

وی تاکید کرد: اعزام زائران به کربلا طبق تصمیم ستاد ملی اربعین کشور انجام نمی شود و مردم به منظور سفر به کربلا به مرزها مراجعه نکنند زیرا تمام مرزهای زمینی مشترک ایران و عراق مسدود است.

سخنگوی ستاد اربعین استان کرمان با اشاره به اینکه سازمان حج و زیارت درصدد راه اندازی مجدد سفر کربلا بود اظهار داشت: ستاد مقابله با کرونا و دولت عراق با سفر زائران به کربلا موافقت نکردند.

وی اظهار داشت: سازمان حج و زیارت قصد دارد در صورت اخذ مجوز از ستاد ملی کرونا و کشور عراق، سفر به کربلا را بعد از اربعین به صورت محدود راه اندازی کند.




اعزام عمومی زائران به کربلا مقدور نیست

منبع:ایرنـا
? اعزام عمومی زائران به کربلا مقدور نیست