اعتراف رژیم صهیونیستی به نزدیک شدن زمان سقوط

امام جمعه راین گفت: رژیم صهیونیستی و صحنه‌گردانان اغتشاشات اخیر صریحاً و رسماً به شکست خود و نزدیک شدن به فروپاشی اعتراف کرده‌اند. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری« نذیر کرمان»؛ جلسه شورای اداری راین با حضور امام جمعه، بخشدار و سایر اعضای شورای اداری در محل سالن اجتماعات بخشداری امروز برگزار شد. حجت‌الاسلام اسماعیل […]

امام جمعه راین گفت: رژیم صهیونیستی و صحنه‌گردانان اغتشاشات اخیر صریحاً و رسماً به شکست خود و نزدیک شدن به فروپاشی اعتراف کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری« نذیر کرمان»؛ جلسه شورای اداری راین با حضور امام جمعه، بخشدار و سایر اعضای شورای اداری در محل سالن اجتماعات بخشداری امروز برگزار شد.

حجت‌الاسلام اسماعیل زاده در جلسه ضمن قبولی طاعات و عبادات گفت: رژیم صهیونیستی و صحنه‌گردانان اغتشاشات اخیر صریحاً و رسماً به شکست خود و نزدیک شدن به فروپاشی اعتراف کرده‌اند.

امام جمعه راین بیان کرد: جمعه یعنی فردا روز قدس است؛ روز قدس امسال باید متفاوت باشد و حضور امسال حساس‌تر و ویژه‌تر است، مثل ۲۲ بهمن متفاوت است و هم خودتان در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا کنید هم دیگران را ترغیب کنید.

امام جمعه راین به فضیلت شب‌های قدر اشاره کرد و از مومنین خواست برای ارائه پرونده خوب به محضر امام زمان (عج) از فرصت به دست آمده لیالی قدر برای یکسال خود برنامه داشته باشند چرا که شب قدر بهتر از هزار ماه است و برماست که این شب‌ها را درک کنیم.

وی با اشاره به شعار روز جهانی قدس امسال با عنوان «فلسطین محور وحدت جهان اسلام، قدس در آستانه آزادی» افزود: به برکت خون شهدای مدافع حرم و محور مقاومت به‌ویژه این دو شهید که در روزهای اخیر به شهادت رسیدند، شاهد نابودی و اضمحلال رژیم اشغالگر قدس خواهیم بود.

گفتنی است راهپیمایی روز جهانی قدس در راین، جمعه ۲۵ فروردین ماه ساعت ۱۰صبح از میدان آزادی به‌سوی میعادگاه‌ نماز جمعه  مسجد جامع برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/ تاج الدینی




اعتراف رژیم صهیونیستی به نزدیک شدن زمان سقوط

منبع:آرمـان
? اعتراف رژیم صهیونیستی به نزدیک شدن زمان سقوط